13 Reacties
2 jaar geleden
Ik gebruik de waterdoekjes van Kruidvat. Die gebruik is voor handen / gezicht / billen.
Hier zit geen troep in.
Vind de doekjes wel sneller uitdrogen. Maar doordat ik ze ook voor grote broer zijn handen / gezicht gebruik gaan die pakken er hier vrij snel doorheen en krijgt het niet lang de tijd om uit te drogen 😅
2 jaar geleden
Wij nemen gewoon spuugdoekjes mee en maken die nat 🤭 we gebruiken ook wasbare luiers dus wetbag hebben we sowiso altijd al bij.
2 jaar geleden
Ik gebruik ook water wipes. Zit niks anders in dan water en fruit extract. Twee ingrediënten. Gebruik het voor haar billen en lichaam (gezicht). Laat je niks wijsmaken door de namen die ze aan billendoekjes geven zoals “aqua”/ “naturel” etc. Kijk naar de ingrediënten. Hoe meer, hoe meer kans op chemische stofjes. Pampers harmony aqua bevat ook bevat 7 ingrediënten. Teveel als je het mij vraagt.
2 jaar geleden
Wij gebruiken de waterdoekjes van de Lidl, net als kruidvat geschikt voor handen, gezicht en billen
2 jaar geleden
In de beschrijving van de doekjes die TS beschrijft op kruidvat.nl staat dat de doekjes voor het hele lichaam te gebruiken zijn!

2 jaar geleden
Reactie op Mandela
Gebruiken wij ook!
Wanneer niet in gebruik, leggen wij ze op zijn kop, dan ...
Goede tip !