13 Reacties

2 jaar geleden

Ik gebruik ook de billendoekjes voor het gezicht, wel zo handig!

2 jaar geleden

Ik gebruik de waterdoekjes van Kruidvat. Die gebruik is voor handen / gezicht / billen. Hier zit geen troep in. Vind de doekjes wel sneller uitdrogen. Maar doordat ik ze ook voor grote broer zijn handen / gezicht gebruik gaan die pakken er hier vrij snel doorheen en krijgt het niet lang de tijd om uit te drogen 😅

2 jaar geleden

Ik ook. Net zo makkelijk. Onzin om speciale, dure, toetenpoetsers te kopen. Bij de water doekjes van de kruidvat hebben ze het er trouwens nog specifiek opgezet dat het naast billen ook voor handen en gezicht gebruikt kan worden.

2 jaar geleden

Wij gebruiken Naif waterdoekjes voor de billen, handjes en gezicht :) De enige reden dat warom we geen Kruidvat hebben is omdat ik die verpakking helemaal kut vind. Krijg die doekjes er niet fijn uit en dat irriteert me haha.

2 jaar geleden

Wij nemen gewoon spuugdoekjes mee en maken die nat 🤭 we gebruiken ook wasbare luiers dus wetbag hebben we sowiso altijd al bij.

2 jaar geleden

Wij gebruiken waterwipes, ook voor gezicht, mijn dochtertje doet er alleen altijd alles aan om het doekje in haar mond te krijgen en erop te zuigen, zou dat slecht zijn? Er staat op dat er alleen water en fruitextract in zit..

2 jaar geleden

Ik gebruik ook water wipes. Zit niks anders in dan water en fruit extract. Twee ingrediënten. Gebruik het voor haar billen en lichaam (gezicht). Laat je niks wijsmaken door de namen die ze aan billendoekjes geven zoals “aqua”/ “naturel” etc. Kijk naar de ingrediënten. Hoe meer, hoe meer kans op chemische stofjes. Pampers harmony aqua bevat ook bevat 7 ingrediënten. Teveel als je het mij vraagt.

2 jaar geleden

Ik gebruik de waterdoekjes van de Kruidvat voor billen en gezicht e.d. :)

2 jaar geleden

Waterwipes… die gebruiken we ook voor de billen. maar sinds kort thuis wel over op wasbare doekjes voor snoet en handen. Stukken milieuvriendelijker.

2 jaar geleden

Wij gebruiken de waterdoekjes van de Lidl, net als kruidvat geschikt voor handen, gezicht en billen

2 jaar geleden

In de beschrijving van de doekjes die TS beschrijft op kruidvat.nl staat dat de doekjes voor het hele lichaam te gebruiken zijn!

2 jaar geleden

Ik gebruik de waterdoekjes van Kruidvat. Die gebruik is voor handen / gezic ...
Gebruiken wij ook! Wanneer niet in gebruik, leggen wij ze op zijn kop, dan drogen ze minder gauw uit.

2 jaar geleden

Reactie op Mandela

Gebruiken wij ook! Wanneer niet in gebruik, leggen wij ze op zijn kop, dan ...
Goede tip !