10 Reacties

4 maanden geleden

Zelf zo vroeg mogelijk naar bed gaan en waar mogelijk overdag een dutje doen. Succes!

4 maanden geleden

De speen aan een speendoekje en die in de slaapzak stoppen!

4 maanden geleden

Baby zelf leren de speen te pakken, is ons binnen 2 dagen gelukt. We begonnen door de speen in zijn handje aan te geven en dan het handje met speen naar de mond toe brengen. Doe je een aantal keer. Daarna geef je de speen in het handje en laat je hem/haar zelf het handje met speen naar de mond brengen. Ook dit een aantal keer doen. Als het goed gaat ga je door. Leg de speen in het zicht en binnen hand bereik. Laat hem/haar zelf pakken en naar de mond brengen. Glow in de dark speen kan ook helpen s'nachts. Ik weet dat het niet voor iedereen werkt maar je kunt het proberen. En dit is ook overdag te oefenen als een soort spelletje. Heel veel success🙌

4 maanden geleden

Zelf leren speen indoen en glow in the dark spenen zijn hier de oplossing geweest :)

4 maanden geleden

3 spenen in bed leggen zodat er altijd een in de buurt is!

4 maanden geleden

Overigens...ik heb nu zo'n stootrand besteld (zo'n luchtdoorlatende). Als dit helpt geef ik het hier door 😉.

4 maanden geleden

Bij mij glow in the dark spenen van Philips zijn een hit! Liggen er geloof ik 6 in zijn bed haha elke hoek een kan die er altijd een vinden.

4 maanden geleden

Speendoekje! En oefenen met speen pakken en in de mond doen. Glow in the dark spenen indd erg handig.

4 maanden geleden

Wij gebruiken sinds kort alleen een knuffeldoekje. Hij stopt dan een oor in zijn mond om aan te sabbelen. Alleen in de vroege ochtend krijgt hij zijn speentje. Het lijkt erop dat het bij ons verbetering heeft gebracht maar zeker weten doen we het niet want hij kan ook door zijn sprong of slaapregressie heen zijn geweest. Wij zaten er namelijk ook al een tijdje in.