8 Reacties

één jaar geleden

Hoeveel weken ben je?

één jaar geleden

huilbuien heb ik ook of stemmingswisseling ik kan om zoveel dingen huilen endan is t over begin ik weer te lachen 😆

één jaar geleden

Ik heb ook veel huilbuien, ga richting de 13 weken. Zeker met al het overgeven hier en moeite hebben met genoeg eten en drinken, heb ik af en toe echt wel een inzinking. Want doe ik het wel goed? De verloskundige zei dat het erbij hoort en dat ik me er niet druk om hoeft te maken. De voedingsstoffen gaan eerst naar de baby dus wat er ook uit komt, hij/zij krijgt het echt wel binnen. Maar het sombere gevoel blijft wel hangen.

één jaar geleden

Ja ik heb hier ook last van. Bij mij zelfs op een level dat ik naar de psychiater in het ziekenhuis moet, bij de poli kliniek gynaecologie. Hormonen doen veel. Soms is het ook meer dan dat. Kijk zelf even wat met de tijd voor jou het beste is qua wel of geen hulp zoeken. Er zijn in ieder geval meer mensen die zich zo voelen.. ik ben zelf nu bijna 14 weken.

één jaar geleden

Ik ben 10+2 weken

één jaar geleden

Reactie op Oktober27

Ik ben 10+2 weken
Ook heel veel gehad toen.. Ben nu 12 weken en het is over 😁 Dat is puur door die hormonen, na 12 weken wordt dat stabieler. Veel beterschap

één jaar geleden

Hoy, ik had dat ook tot de hormonen - en dus de kwaaltjes zoals misselijkheid e.d. - begonnen te stabiliseren. Nu op bijna 12 weken voel ik me terug helemaal prima. Hormonen kunnen echt hele rare dingen met je doen 🥴 Heb je ook veel last van andere kwaaltjes?

één jaar geleden

Ik heb dit bij m’n eerste ook gehad. Heel naar gevoel en dacht op een bepaald moment echt dat ik gewoon niet gemaakt was om zwanger te zijn. Het heeft bij mij wel echt een poos geduurd, zeker tot een week of 18/19 toen ik de baby echt goed ging voelen en alles tastbaarder werd. Deze keer ervaar ik het anders. Nog steeds geel held in de eerste helft zwangerschap maar ik weet dat het wel beter wordt naarmate de weken verstrijken. Sterkte ermee! En je mag gewoon alles voelen, ook minder leuke en fijne dingen.