9 Reacties
2 jaar geleden
Van mijn collega's heb ik er 茅茅n van Little Dutch gehad. Die vindt mijn zoontje erg interessant. De speeltjes hangen nog wel te hoog voor hem om ernaar te grijpen, maar volgens mij kan je van die verlengstukken los kopen.
Bij opa en oma ligt er een speelkleed met wat fellere kleuren en een spiegeltje eraan. Die valt ook goed in de smaak. Ik weet alleen niet van welk merk dat kleed is.
2 jaar geleden
Mijne is denk ik niet in NL te koop maar ik loop nu tegen een paar dingen aan waar ik helemaal niet op heb gelet in de winkel.
- er staat niet op of hij in de wasmachine kan. En de hoes is ook niet los ofzo, ik ben bang dat na het wassen de vulling aan 1 kant zit馃)
- de speeltjes hangen zo laag dat ze steeds zijn hoofdje aanraken en ze zijn niet korter te maken.
- de bogen staan niet stevig en als mijn zoontje er tegenaan trapt vallen ze steeds verder naar 1 kant. Ze zijn wel zacht, dus niet gevaarlijk, maar het blijft dus niet normaal staan.
Dat zijn een paar dingen waar ik op zou letten.
Wat wel een groot succes is hier is het spiegeltje dat erbij zit. Hij kan zich zo 10 minuten vermaken door alleen maar naar zichzelf in de spiegel te kijken.
2 jaar geleden
Wij hebben deze, vgs mij ook van little dutch. Ik heb de speeltjes wat lager gehangen met links, die waren nog van vroeger dus ik weet niet waar ze vandaan komen 馃檲
Wel fijn dat je zo makkelijk speeltjes kan veranderen. Ik ben van plan wat beestjes te haken zodat het niet alleen maar van de zee is 馃挋

2 jaar geleden
Heb deze omdat hij een beetje interieur proof is. Moet zeggen dat ze hem ook erg leuk vinden, speeltjes hangen op een goede hoogte. Kleed is makkelijk uit te wassen. Bij mij zoontje een boog gehad, maar die viel snel om en de speeltjes hingen te hoog, ondanks de felle kleurtjes vond hij er niks aan.

2 jaar geleden
Ik heb deze van ikea: https://www.ikea.com/nl/nl/p/gulligast-babygym-veelkleurig-90484258/
Wel tweedehands gekocht via Vinted.
En ook een zacht speelkleed met van die wegen, geloof van Volero.