6 Reacties

2 jaar geleden

Wij doen het niet na de voeding omdat ze dan snel overgeeft door haar enthousiasme haha. Wij hebben een vlinder knuffel/rammel knuffel van de intertoys deze vind ze leuk om naar te kijken en soms proberen vast te pakken! Ook leg k haar vaak lekker op dr rug en maken we grappige geluidjes waardoor ze gaat lachen. Verder kun je volgens mij ook nog niet echt veel met een baby denk ik

2 jaar geleden

Reactie op aceshuis

Wij doen het niet na de voeding omdat ze dan snel overgeeft door haar entho ...
Oh nou dat doe ik ook!! Nou dan valt t toch wel mee馃槉

2 jaar geleden

Rondleiding geven in huis // babygym // verhaaltjes voorlezen // baby liedjes afspelen en meezingen // licht projector op het plafond // knuffeltjes laten praten // met rammelaars etc spelen // tummy time // rechtop op stoot houden // samen in bad // tong uitsteken // watermat // pratende cactus // bewegende krab // erbij zitten aan tafel tijdens avondeten

2 jaar geleden

Spelen is relatief hoor 馃槄 wat ik met mijn zoontje zoal doe: - tummy time op de speelmat, hem helpen omrollen enkele keren. - doen alsof zijn voetjes stinken 馃お of net erg goed ruiken - liedjes zingen voor hem - zich laten optrekken tot zitten aan mijn handen -hem even recht houden zodat hij "staat" - hem bij zijn romp vastnemen en in de lucht houden zodat hij "zweeft" - rammelaars tonen en het hem aangeven (hij kan hem sinds kort heel basic vasthouden) - gekke bekken doen en geluidjes maken - in een kreukelboekje kijken samen en een beetje vertellen - gesprekjes voeren met hem Een speelmomentje duurt slechts enkele minuten. Enkel tummy time laat ik hem doen zolang hij wil/aankan. Intussen kan hij daar wel een kwartiertje mee bezig zijn (15 weken).

2 jaar geleden

Reactie op bennibenni00

Rondleiding geven in huis // babygym // verhaaltjes voorlezen // baby liedj ...
Haha ja de rondleiding door het huis is altijd leuk 馃槒 Kijken naar de sneeuw. In de box met een bal spelen. Tummy time. Samen zitten en mijn vingers laten pakken. Liedjes zingen. Dansen. Knuffelen en de buik kussen. Samen 'brabbelen'. Dit duurt ook echt niet lang allemaal. Want ze kijkt nu vooral het liefst naar haar vuistjes 馃槄

2 jaar geleden

Ze zijn nog zo kort wakker op deze leeftijd. Ons kindje is bijna 3 maanden en wij spelen ook nog niet hoor. Dat komt allemaal vanzelf als ze er zelf interesse in krijgen. Nu nog gewoon lekker knuffelen en tegen haar kletsen. Je doet het hartstikke goed. Er hoeft ook helemaal niets gestimuleerd te worden. Je kindje wil lekker bij je zijn of rondkijken Je merkt het gauw genoeg als ze uitdaging willen maar dat duurt echt nog wel even