187 Reacties
3 maanden geleden
Volgens mij zijn wij er net weer uit! Wel een aantal weken last van gehad, maar het gaat nu weer de goede kant op
3 maanden geleden
Reactie op cheyennevdl
Volgens mij zijn wij er net weer uit! Wel een aantal weken last van gehad, ...
Aah, nou hopen dat we hier er hier ook weer doorkomen!😊 fijn dat je eruit bent! Nog een paar sprongetjes te gaan haha.
3 maanden geleden
Hier ook sprong 7, zoontje van 16-10. Vooral het eten/drinken bij andere mensen dan ons en het (door)slapen in de nacht in een dra-ma. Voorheen perfecte slaper maar nu meerdere keren hysterisch huilend wakker🥲
Vorige week ook flink ziek geweest van de waterpokken, maar die korstjes komen langzaam allemaal los nu gelukkig. Bovenste tandjes net doorgekomen.
Dus t zijn wat onrustige weekjes geweest 😂🥴
3 maanden geleden
Reactie op TessaD1997
Hier ook sprong 7, zoontje van 16-10. Vooral het eten/drinken bij andere me ...
Oh bijna hetzelfde, zo sneu!! Hier was het eerst waterpokken, daarna tandjes, daarna handvoetmondziekte en nú (denk ik) de sprong! Pittig he, veel succes mama🤗
3 maanden geleden
Hier ook diep in sprong 7, maar ook denk ik tandjes en verlatingsangst 😅 Het slapen savond is echt een DRAMA, huilen als ik de kamer uit loop en als ik er dan bij zit valt ze na veel ge shhhh in slaap. De dutjes gaan gelukkig wel redelijk, dan kan ik haar wegleggen en valt ze binnen 10 min in slaap.. kan niet wachten tot alles weer een beetje rustig is want deze mama is dood moe 😂😂
3 maanden geleden
Reactie op kaleisalom
Hier ook diep in sprong 7, maar ook denk ik tandjes en verlatingsangst 😅 H ...
Aah ja zo pittig! Alles komt dan ook lekker tegelijk🥲 Hopen dat het snel weer wat beter gaat, kun je zelf ook weer beetje bijtanken 🫠🥺
3 maanden geleden
Pff ja heel herkenbaar. Gister zelfs in tranen uitgebarsten omdat ik het echt even na een week alleen maar janken niet meer trok.
Daarbij dus ook dat hij ineens niet meer omgekleed en verschoond wil worden dat het me echt frustreert.
Ennnn dat we dus op vakantie middenin deze sprong zitten baart me wat zorgen 😂
3 maanden geleden
Reactie op celinevhm
Pff ja heel herkenbaar. Gister zelfs in tranen uitgebarsten omdat ik het ec ...
Ahh ja dat snap ik helemaal! Zware periodes altijd even die sprongetjes..! Hopelijk door de afleiding of andere omgeving van de vakantie dat het dan wat minder is!!😊 wij zitten er als het goed is net na met de vakantie..
3 maanden geleden
Wanneer zijn deze sprongetjes voorbij.. pfff zoveem strijd met naar bed gaan 😕
3 maanden geleden
Reactie op 123Tessa123
Wanneer zijn deze sprongetjes voorbij.. pfff zoveem strijd met naar bed gaa ...
Heftig! Er zijn 10 sprongetjes in totaal, aftellen haha🙃
3 maanden geleden
Ik dacht dat deze sprong ook wel mee zou vallen... niet dus.
Savonds krijsen huilen en hysterisch doen, wil absoluut niet slapen. Troosten helpt niks, maakt het alleen maar erger. Het duurt ruim een uur voor hij uitgeput in slaap valt en zelfs nu de dutjes ook drama. Terwijl die eigenlijk altijd wel goed gaan...
Prima dan slaap niet joh. Echt 🙄
Papa heeft geen zin om ermee te dealen, die zit ff niet lekker in zn vel. Dus komt die shit op mama aan. Gelukkig dat hij er nog wel mee speelt, kan ik even bijkomen van al dat gelurk aan mn tieten 🙄🥲
3 maanden geleden
Reactie op metalharpey
Ik dacht dat deze sprong ook wel mee zou vallen... niet dus.
Savonds krijse ...
😥😥 succes mama! You can do it!!
3 maanden geleden
Reactie op celinevhm
Ik denk oprecht dat ik dit de pittigste vind
Ja pittig he, het wisselt hier heeel erg per moment haha.. net een tijdbom die af kan gaan ieder moment🥲🤣🫠
3 maanden geleden
Hier is het drama 😭
De slaapjes willen niet meer en de 3 H's zijn vollop aanwezig
3 maanden geleden
Reactie op Frummel1991
Hier is het drama 😭
De slaapjes willen niet meer en de 3 H's zijn vollop a ...
Hier ook, inslapen voor de nacht is krijsen gillen alles 😭
3 maanden geleden
Durf t haast niet te zeggen, maar Het lijkt hier nu weer wat rustiger te worden 🥹🥹 overdag nog wel met zn slaapjes geregeld hysterisch wakker worden maar lukt hem dan 9/10 keer om zelf weer in slaap te komen, en het doorslapen in de nacht in weer redelijk als voorheen🙏🙏
Hij begint nu ook zichzelf op te trekken tot stand, dus ik denk dat hij hier een paar dagen ‘op aan het broeden was’ en dit ook allemaal moest verwerken
3 maanden geleden
Reactie op TessaD1997
Durf t haast niet te zeggen, maar Het lijkt hier nu weer wat rustiger te wo ...
Wat fijn zeg! Ik duim voor je mee dat het einde in zicht is.
Hoe lang heeft jouw kindje last gehad van het sprongetje?