187 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Sunshine1995

Het slapen is heftig maar man, wat gebeurt er veel deze sprong zeg! In een ...
Aah ja dat is wel heel mooi om te zien 😍

3 maanden geleden

Meer baby’s die gedurende de nacht ineens zeurend/kreunend wakker worden? Weet niet zo goed of het bij een sprongetje oid hoort of dat er bijv een tandje doorkomt 🤔 of is het misschien toch te koud (hij slaapt in slaapzak zonder mouwen)

3 maanden geleden

Hier gaat het slapen juist goed maar is er een attitude waar je u tegen zegt. Niets is goed. Meteen chagrijnig en gaat het lucht alarm af

3 maanden geleden

Reactie op celinevhm

Hier gaat het slapen juist goed maar is er een attitude waar je u tegen zeg ...
Zo maar dit echt!! Normaal is brood eten bijvoorbeeld een feest, maar nu bij elke hap schreeuwen om de volgende en het wordt ook alleen maar erger naarmate die boterhammen op gaan. Super ongeduldig🤣. En vervolgens uit de stoel en spelen en alles is weer goed

3 maanden geleden

Reactie op Aldnb

Zo maar dit echt!! Normaal is brood eten bijvoorbeeld een feest, maar nu bi ...
Pfff hier nu ook eten een drama… en maar omdraaien in de stoel, mond niet open doen, eten uit de mond plukken, alles op de grond gooien🥲🥲

3 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Meer baby’s die gedurende de nacht ineens zeurend/kreunend wakker worden? W ...
Ja hier! Maar dat is bij m’n dochtertje toch al een aantal weken, wel ineens 5 tandjes erbij. Dus misschien tandjes? Ik heb geen idee, alles blijft een raadsel 😂

3 maanden geleden

Reactie op Frummeltje123456

Pfff hier nu ook eten een drama… en maar omdraaien in de stoel, mond niet o ...
Dat draaien inderdaad🥲 en eten op de grond en dan zo brutaal kijken! Verder ook een heel vrolijk, heel de dag door brabbelend ventje, echt genieten. Maar stiekem ook blij om herkenning te lezen!

3 maanden geleden

Reactie op kaleisalom

Ja hier! Maar dat is bij m’n dochtertje toch al een aantal weken, wel ineen ...
Ja ik begin dat hier ook te denken want z’n ontlasting is nu ook weer groen, hij poept ineens weer vaker en begint weer meer te kwijlen 🤤

3 maanden geleden

Sprong 7 is hier begonnen geloof ik.. slapen is weer draaaaama🥹

3 maanden geleden

Reactie op ssssc__#

Sprong 7 is hier begonnen geloof ik.. slapen is weer draaaaama🥹
Onee, succes 🤗

3 maanden geleden

Pffff nog 2 weken en dan zou deze sprong over zijn.. aftellen 😵‍💫

3 maanden geleden

Sprong 7 is pas met bijna 11 maanden, volgens Oei ik groei (gerekend vanaf uitgerekende datum). Dus lijkt me nu nog erg vroeg?

3 maanden geleden

Reactie op _Marielle_

Sprong 7 is pas met bijna 11 maanden, volgens Oei ik groei (gerekend vanaf ...
Die van mij is van 14 okt. Kijk je wel goed 🤭

3 maanden geleden

Reactie op _Marielle_

Sprong 7 is pas met bijna 11 maanden, volgens Oei ik groei (gerekend vanaf ...
Finn zit er volgens de app sinds 23 juli in 😁 is wel een week later dan de uitgerekende datum geboren..

3 maanden geleden

Reactie op metalharpey

Die van mij is van 14 okt. Kijk je wel goed 🤭
Mijne ook de 14e😊

3 maanden geleden

O, wat gek. Ik heb het boek en daar zou het nu tijd zijn voor net na sprong 6 🤔 Voor onze dochter klopte dat tot nu toe ook steeds

3 maanden geleden

Hebben ze een sprong toegevoegd? 😅 Het boek is al van 2015 en kindjes worden steeds slimmer... 🤓

3 maanden geleden

Reactie op _Marielle_

Hebben ze een sprong toegevoegd? 😅 Het boek is al van 2015 en kindjes word ...
Het zijn er 10 in totaal in de app. Laatste zou hier tweede week Februari beginnen

3 maanden geleden

Reactie op _Marielle_

Hebben ze een sprong toegevoegd? 😅 Het boek is al van 2015 en kindjes word ...
Oooh ik zie het nu ook, maar in hun automatische mailing zit ze toch in sprong 7 🫠

3 maanden geleden

Reactie op metalharpey

Het zijn er 10 in totaal in de app. Laatste zou hier tweede week Februari b ...
In het boek zijn het er ook 10. Maar de laatste twee zijn met bijna 15 en ruim 17 maanden. Die lijken dan net om sprong 10 uit de app heen te vallen.