187 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op _Marielle_

Hebben ze een sprong toegevoegd? 😅 Het boek is al van 2015 en kindjes word ...
Dit zijn degene die we al gehad hebben

3 maanden geleden

Reactie op _Marielle_

In het boek zijn het er ook 10. Maar de laatste twee zijn met bijna 15 en r ...
🤔 apart Ik weet het niet 🤷‍♀️

3 maanden geleden

Reactie op metalharpey

Dit zijn degene die we al gehad hebben
De namen en nummers zijn hetzelfde, maar hoe verder we komen hoe meer weken verschil er tussen het boek en de app komen. Heel apart. Wat moet je dan nog geloven hè 😅

3 maanden geleden

Reactie op _Marielle_

De namen en nummers zijn hetzelfde, maar hoe verder we komen hoe meer weken ...
Ja ik houd de datums ook niet precies aan hoor 🤭 het is leuk om te zien wat er in dat koppie om gaat maar zo lang hij blij en tevreden is kijk ik niet eens in de app 🤷‍♀️ alleen bij afwijkend gedrag dus

3 maanden geleden

Reactie op metalharpey

Ja ik houd de datums ook niet precies aan hoor 🤭 het is leuk om te zien wa ...
Hier inderdaad net zo. Vooral bij het slapen merk ik verschil, kwa humeur is er niks geen verschil. Soms is er al een week voorbij en denk ik ineens o ja je had ook sprongen 😂

3 maanden geleden

Reactie op Aldnb

Dat draaien inderdaad🥲 en eten op de grond en dan zo brutaal kijken! Verde ...
Hier gaat het ook op de grond als een soort van ‘ik ben klaar’ teken 🙈 ook ‘s nachts is ze meer wakker en als ik haar dan haar speen of knuffel geef gooit ze die boos van zich af 🫠 zonnebril ligt ook al in de sloot trouwens 😂 dat was echt een knappe worp!

3 maanden geleden

Met slapen gooit meneer nou zn knuffel (natuurgeluiden schaap) uit bed en dan is het vervolgens janken dat hij m niet meer heeft 🙄 ook trekt hij de anderen in bed en gooit ze er weer uit 🙄 Hij blijft ook veel langer wakker in bed terwijl hij wel goed aangeeft dat hij moe is. 😮‍💨 ik weet het ff niet meer hoor

3 maanden geleden

Gisteravond was hij gewoon wakker tot 21.30 (normaal 19.30) terwijl hij er al om 19.00 in lag. En dan vanmorgen kei vrolijk om 6.00 (normaal 7.00) al roepen om papa 🙈

3 maanden geleden

Reactie op _Marielle_

Hebben ze een sprong toegevoegd? 😅 Het boek is al van 2015 en kindjes word ...
Het zal vast steeds wat bijgeschaafd worden maar ruim een maand is veel idd. Ik was 11 oktober uitgerekend en 14 bevallen. Bij mij geeft de app ook aan dat sprong 7 al begonnen is/kan zijn, de donderwolk zit voor volgende week op de kalender (midden van de sprong/moeilijkste periode) Maar ik vind ook sommige van die voorbeeld spelletjes ook wel echt vroeg voor zulke kleine babies. Ergens in de vorige sprongen zat al een spel of signaal dat de baby een pop een flesje zou kunnen geven… een baby van rond een half tot 3 kwart jaar doet dat toch niet? 😅 of zijn die van mij de enigste die sabbelen op die pop en de rest is al vadertje en moedertje aan het spelen? 😂

3 maanden geleden

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Oei,_ik_groei!

3 maanden geleden

Reactie op Muri16

Het zal vast steeds wat bijgeschaafd worden maar ruim een maand is veel idd ...
Wij hebben niet eens een pop en de pop bij oma kreeg het flink te verduren 🤣 gooide ermee en sloeg op het hoofdje 🙈 Ik denk dat het meer is wat al ZOU kunnen en niet precies dat het dan al MOET kunnen. De ene baby zal het misschien al wel kunnen en de andere niet. Dat zie je ook met grove motoriek, sommige cruisen al en sommige kunnen pas net zitten (of niet eens) 🤷‍♀️ maar die kunnen dan misschien al wel beter praten 🤷‍♀️

3 maanden geleden

Nog meer kindjes die het spontaan op een brullen zetten zodra je ze naar de opvang brengt (of andere oppas) ?🥹 Luuk had er nooit moeite mee en 0,0 eenkennigheid maar sinds vorige week hard huilen als ik weg ga bij de opvang😭 Vind dat zó zwaar om dan gewoon weg te gaan, zo zielig😭 Hoort dat ook bij het sprongetje?

3 maanden geleden

Reactie op TessaD1997

Nog meer kindjes die het spontaan op een brullen zetten zodra je ze naar de ...
Hier is het overal waar ik weg loop, naar de wc, brullen, op staan om drinken te pakken, brullen, afzetten bij de opvang, brullen 😅

3 maanden geleden

Reactie op Muri16

Het zal vast steeds wat bijgeschaafd worden maar ruim een maand is veel idd ...
Whahaha maar echt! Dit valt mij ook steeds op. Misschien zijn er hier wonderkindjes die met 4 jaar niet meer naar school hoeven omdat ze alles al kunnen 😂😂

3 maanden geleden

Reactie op TessaD1997

Nog meer kindjes die het spontaan op een brullen zetten zodra je ze naar de ...
Ik dacht vanmorgen ook hier iets van te zien bij mijn dochter. Geen huilen, maar wel de armpjes uitstrekken naar mij. Nog maar even extra geknuffeld. Had ze nog niet eerder gedaan. Ook was ze ineens verlegen

3 maanden geleden

Reactie op cheyennevdl

Hier is het overal waar ik weg loop, naar de wc, brullen, op staan om drink ...
Ohh zo erg heeft luuk het gelukkig (nog) niet, kruipt wel heel enthousiast achter me aan overal waar ik ga, maar niet huilen gelukkig

3 maanden geleden

Aaah wat zo lief is is dat hij naar me komt kruipen elke keer als ik bij hem op de grond ga zitten en dan klimt hij helemaal op mij en knuffelt me en geeft mij kusjes🥰🥰🥰🥰 is ook sinds een paar dagen nu zo. Ineens zo’n knuffelkont😍 En verder vind hij staan nu heel erg interessant. Overal zich optrekken en gaan staan of ergens op klimmen.

3 maanden geleden

Eten vandaag heel slecht, brood boos weggooien, yoghurt weigeren, water weigeren, flesje met moeite🫣 Normaal een suuuper goede eter. Zitten nu in de donderwolk week van de sprong, misschien daarmee te maken? Ik zie geen tandje op komst😁 herkenbaar?😁

3 maanden geleden

Och man hij is vandaag stront en stront vervelend... doet ALLES wat niet mag. Was van de lijn trekken, gooien met spullen, kat achterna zitten, alles van tafel af trekken en smijten 😵‍💫 Send help... Hij zit al voor de 3e x in de box dat ik even kan schreeuwen in een andere kamer. Word er helemaal gestoord van. Natuurlijk ligt alles uit de box als ik terug kom want ja smijt dag ofzo. 💩💩💩

3 maanden geleden

Reactie op metalharpey

Och man hij is vandaag stront en stront vervelend... doet ALLES wat niet ma ...
Hahahaha kan mezelf bij je aansluiten! Helemaal uitgeput door de kleine, hij gaat zo in bad en naar bed