187 Reacties
3 maanden geleden
Nou ook echt gewoon alles weigeren te eten. Heb alles in de blender gegooid (gehaktbal, courgette en wortel) met een klodder yoghurt en toen ging het ineens wel op 😵💫😮💨 vermoeiend dit 🤣
3 maanden geleden
Reactie op Rano Milu
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Oei,_ik_groei!
Dat is wel heel interessant. Mijn geloof in de Oei ik groei sprongen is erg aan het wankelen gebracht... Maar neemt natuurlijk niet weg dat er hele lastige periodes zijn in de ontwikkeling. En we soms helemaal gek worden van onze lieve kleintjes 😬😇
3 maanden geleden
Reactie op _Marielle_
Dat is wel heel interessant. Mijn geloof in de Oei ik groei sprongen is erg ...
Snap ik zeer zeker. Maar misschien dat wij mama's ook een beetje graag een verklaring willen hebben voor dingen. En die lastige fases hou je toch... ik heb zelf nog steeds lastige fases 😂
3 maanden geleden
Als wetenschapper zou ik dolgraag niet geloven in sprongen maar bij ons is het echt elke keer raak 😂 ineens moeilijk naar bed brengen, vannacht elk half uur (!) wakker, en zodra je uit zicht bent grooooote paniek, elke dag een stukje erger (gelukkig veel lotgenoten met baby van 14 okt!)
3 maanden geleden
Reactie op smuldersfo
Als wetenschapper zou ik dolgraag niet geloven in sprongen maar bij ons is ...
Jep! Ik merk ook echt dat hij weer sprongetjesgedrag vertoond, en precies in de week met donderwolkje haha.. op een of andere manier klopt het meestal (bijna) precies!😁
3 maanden geleden
Reactie op ssssc__#
Nu je eht zegt! Keek net ff snel, ik kijk eigenlijk nooit meer op die app.. ...
Haha ja ik ging kijken omdat hij ineens zo slecht ging eten en meer ging huilen/veel niet goed vinden, dis toen kwam ik erachter 🤣 toevallig klopt t bijna altijd tot nu toe..!
3 maanden geleden
Reactie op ssssc__#
Almost there!! Ze zijn bijna 1🥹🥹🩵✌🏼 en dan gaan we gewoon verder haha
Hahaha! En dan is dat eerste jaar toch voorbij gevlogen straks🥲🥲🥲
3 maanden geleden
Reactie op smuldersfo
Als wetenschapper zou ik dolgraag niet geloven in sprongen maar bij ons is ...
Hier ook een kleintje van 14 oktober. Wat er deze week met haar aan de hand is mag Joost weten, maar holy moly dit is heftig zeg. 🤯
Al 3 dagen is het slapen een drama. Als ze overdag 2x slaapt, slaapt ze in de avond pas rond 22 uur. Om vervolgens na een uur wakker te worden en gerust 3 uur wakker te blijven 🥴 gezellig lachen, klappen en gek doen.. Vanavond viel ze om 19:15 uur in slaap en werd 20 uur wakker. Is nu nog steeds klaar wakker 😳
3 maanden geleden
Zo te lezen ligt het aan de geboortedatum🫣 bizar hoeveel ook van 14 oktober!
3 maanden geleden
Reactie op mvanierland
Zo te lezen ligt het aan de geboortedatum🫣 bizar hoeveel ook van 14 oktobe ...
Inderdaad veel van 14 okt. Al gaat die sprongetjes app wel uit van de veertig weken zwangerschap. Hier ook van 14 okt, maar dat was 41 weken, dus dan zijn de sprongen vaak een weekje verschil en dat klopt wèl.
3 maanden geleden
Reactie op mam123aatje
Inderdaad veel van 14 okt. Al gaat die sprongetjes app wel uit van de veert ...
Ja hier met 41+3 idd en het klopt ook xd
3 maanden geleden
Reactie op mam123aatje
Inderdaad veel van 14 okt. Al gaat die sprongetjes app wel uit van de veert ...
Ja hier ook! Uitgerekende datum was 7 oktober
3 maanden geleden
Reactie op mvanierland
Ja hier ook! Uitgerekende datum was 7 oktober
Haha toevallig!
3 maanden geleden
Mijne kwam 2 dagen eerder maar springt alsnog gezellig met jullie mee
3 maanden geleden
Dag 2 van gepureerd eten met yoghurt 🤮
Lekker man kip met broccoli en wortel in de blender met yoghurt 🤮🤮🤮
Gelukkig hoef ik het niet zelf te eten en het is beter dan appelmoes (ik at vroeger alles, maar alleen met appelmoes) 🤣