187 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op ssssc__#

Ik moet echt even wat delen met jullie 🤣🫣 vanmiddag bij een vriendin op b ...
Hahaha! Morgen toch nog maar even kijken dan..🤣

3 maanden geleden

17 oktober meld zich ook met al een week drama. Met name savonds in slaap komen (en oververmoeid raken) is echt een ellende

3 maanden geleden

Uitgerekende datum 6 oktober en de afgelopen 5 nachten zijn weer pittig. Elke 2 uur wakker soms vaker zelfs..

3 maanden geleden

Ik zit nu ook weer op gemiddeld 9 keer borstvoeding pd door de nachten

3 maanden geleden

Reactie op kimmetje03

Ik zit nu ook weer op gemiddeld 9 keer borstvoeding pd door de nachten
9x!?😱😱 heel veel respect hiervoor! Knap (en mooi) dat je nog borstvoeding geeft!

3 maanden geleden

Vannacht van 7 tot 7 is hij 5 keer wakker geworden voor de borst en zo gaat dat al bijna een week nu. En hij leek ook buikkrampjes te hebben wat hij vaker had tijdens een sprong, alleen wist niet dat dit met deze leeftijd ook nog zou zijn. Hij zit nu dan ook precies op het donderwolkje dus het klopt wel weer precies.

3 maanden geleden

Reactie op kimmetje03

Vannacht van 7 tot 7 is hij 5 keer wakker geworden voor de borst en zo gaat ...
Pittig zeg! Darmkrampjes is wel naar, hier is dat ook met zelfs obstipatie in sprongen.

3 maanden geleden

Logeert gisteren bij opa en oma… slaapt van half 9 tot 6.45 gewoon door hoor. Nu weer thuis en van 3.30 tot bijna 5 feest 🙈 erger nog dan anders dus, even inhalen van gisteren natuurlijk 🤪

3 maanden geleden

Reactie op Muri16

Logeert gisteren bij opa en oma… slaapt van half 9 tot 6.45 gewoon door hoo ...
Is er bij opa en oma iets anders? Bv campingbedje ofzo?

3 maanden geleden

Reactie op Muri16

Logeert gisteren bij opa en oma… slaapt van half 9 tot 6.45 gewoon door hoo ...
Of hebben opa en oma iets 'gemist'? Vrienden van ons hebben ook een slechte slaper die meerdere keren per nacht lang wakker is en ligt te kletsen en te zingen e.d., een van de opa's en oma's zijn dusdanig doof dat ze het niet horen en er prima doorheen slapen 😅

3 maanden geleden

Zijn er meer kindjes die ineens flessen/voedsel weigeren? Mijn dochter van 16-10 weigert in de middag volledig haar fles en wil ook niet meer avondeten. Ik dacht eerst dat het kwam door doorkomende tandjes, maar de tandjes die ik eraan zag komen zijn inmiddels door. Denk nu dan toch door de sprong?

3 maanden geleden

Reactie op Lot_S

Zijn er meer kindjes die ineens flessen/voedsel weigeren? Mijn dochter van ...
Jaa! Weigert zijn brood, yoghurt, avondeten na paar happen en deels de fles bij zijn brood.. maak me een beetje zorgen! Gezien andere dingen die hij vertoond denk ik nu nog tandjes, maar anders weet ik het niet🥺 dan misschien sprong inderdaad?

3 maanden geleden

Reactie op mvanierland

Jaa! Weigert zijn brood, yoghurt, avondeten na paar happen en deels de fles ...
Brood is hier inderdaad ook een ramp. Dat is alweer iets langer, maar sinds gisteren weigert ze een hele fles en het avondeten. Merk ook wel dat ze meer huilt, weinig is goed. Hopelijk nu het hoogtepunt van de sprong en gaat het snel weer beter!

3 maanden geleden

Reactie op Lot_S

Brood is hier inderdaad ook een ramp. Dat is alweer iets langer, maar sinds ...
Ja hier ook weer meer huilen sinds een paar dagen, maar kwijlt ook meer, trekt met zn mondje, zit aan zn oortje, spuugt wat meer en weer eerder wakker sochtends/onrustiger. Dus daarom denk ik nu nog de voortanden misschien.. even in de gaten houden! Vorige week was t donderwolkje van de sprong, anders zou het dat nu misschien nog zijn🫣🥺 succes🫶🏻

3 maanden geleden

Reactie op mvanierland

Ja hier ook weer meer huilen sinds een paar dagen, maar kwijlt ook meer, tr ...
Lastig wat het dan is hè? Hier eigenlijk hetzelfde als wat jij beschrijft, alleen zijn haar 2 boventandjes juist net doorgekomen in de afgelopen week. Mijn dochter is iets te vroeg geboren, dus misschien zit zij nu net in het donderwolkje. 🫣 Jij ook succes! 🤗

3 maanden geleden

Lastige fase nog 10 dagen staat er bij ons, ik vind het wel weer meevallen. Hij kruipt sinds een paar dagen en heeft al een paar keer geprobeerd los te lopen 👀 Wel vaker schreeuwen als iets niet lukt, vaker met dingen gooien enz. Nog een beetje zoekende naar passende spelletjes voor hem (blijft wel een beetje een ding aangezien hij dingen snel door heeft) 🫣 Slapen gaat inmiddels alweer een stuk beter. Hij probeert vaak maar 1 slaapje te doen op een dag, lukt niet altijd. Ik volg hem daar gewoon in.

3 maanden geleden

Merken jullie ook tijdens de piek wat kortere dutjes?

3 maanden geleden

Reactie op Grootbroodjexxx

Merk ik ook ja. Vaak maar een uurtje 's middags i.p.v. 2 uur. En ze is constant moe, ook als ze vlak ervoor nog heeft geslapen. Dit herken ik wel van eerdere sprongetjes.

3 maanden geleden

Reactie op Grootbroodjexxx

Ja!! Maar 45 min hadden wij en nog steeds vaak maar een uurtje

3 maanden geleden

Kan het ook zijn dat een kindje in een sprongetje juist meer slaapt? Mijn zoontje slaapt zowel de nachten als dutjes (2x) echt lang.