187 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op xxjpk123

Kan het ook zijn dat een kindje in een sprongetje juist meer slaapt? Mijn z ...
Ik zie het niet staan in de oei ik groei app, maar dat neemt niet weg dat ieder kindje anders is en het dus zou kunnen. Kan me ook voorstellen dat door alle ontwikkelingen en kindje juist ook vermoeider kan zijn, en dus meer/beter slaapt

3 maanden geleden

Reactie op xxjpk123

Heerlijk! Ieder kindje verwerkt alle prikkels en ontwikkelingen op haar/zijn manier.

3 maanden geleden

Reactie op xxjpk123

Bij ons was dat de vorige keer de aankondiging van de sprong 馃 wij hebben nu hier hetzelfde. Hij slaapt ineens makkelijk 3 uur per dag terwijl normaal nooit 馃檮 hoe gaat het nu bij jullie?

3 maanden geleden

Reactie op xxjpk123

Ja, dat is mogelijk. Behalve dat ieder kind anders is, beschrijft het boek wel dat een sprong zou kunnen leiden tot minder slaap, maar juist ook tot meer slaap.

3 maanden geleden

Pfff hier ineens weer veel huilen op bepaalde momenten (namiddag richting avond eten). Niks helpt... Zelfs geen tiet 馃ゲ

3 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Bij ons was dat de vorige keer de aankondiging van de sprong 馃 wij hebben ...
Je zou weleens gelijk kunnen hebben 馃槄 Gisteravond ineens veel wakker, maar verder wel een goede nacht. Hij ontwikkelt ineens mega snel, ik zie dagelijks nieuwe dingen. Super leuk!

3 maanden geleden

Reactie op xxjpk123

Je zou weleens gelijk kunnen hebben 馃槄 Gisteravond ineens veel wakker, maar ...
Haha ja hier inmiddels na een week super goede en veel slaap overdag al 4 dagen dat het ochtend dutje slecht loopt.. hij gaat gewoon pas na 4,5 uur slapen 馃槾 dus hier heeft het sprongetje ook z鈥檔 intrede gemaakt

3 maanden geleden

Hier lijkt het EINDELIJK de goede kant op te gaan betreft het slapen. Slaapt weer 5 a 6 uur door.

3 maanden geleden

Alleen de nachtmerries/dromen beginnen wel. Hoor hem soms even snikken en dan slaapt hij verder. 馃ズ

3 maanden geleden

Reactie op kimmetje03

Alleen de nachtmerries/dromen beginnen wel. Hoor hem soms even snikken en d ...
Dat hebben wij ook sinds een aantal weken, gelukkig soms ook leuke dromen, dan lacht hij ineens in z鈥檔 slaap 馃き

3 maanden geleden

Mijn dochtertje van 10.5 maand wordt steeds om 2 uur wakker voor de nachtvoeding nu afgelopen nacht werd ze 22.00 wakker toen weer 23.00 wakker tot 1.00 daarna sliep ze weer tot half 5 weer een uur wakker tot half 6 en toen half 8 wakker en eruit gegaan. Maar 4 uurtjes slaap gehad dit heeft ze afgelopen weken best vaak hopen dat het snel over gaat.

3 maanden geleden

Reactie op cheyennevdl

Dat hebben wij ook sinds een aantal weken, gelukkig soms ook leuke dromen, ...
Ah ja hier zie je dat niet zo goed op de babyfoon, want hij slaapt op z鈥檔 buik. Net weer zo鈥檔 zielig huiltje. Zo sneu 馃挃

3 maanden geleden

Reactie op kimmetje03

Ah ja hier zie je dat niet zo goed op de babyfoon, want hij slaapt op z鈥檔 b ...
Hier ook op de buik ja. Mijn man wordt wakker van het huiltje 馃き hij heeft me al een paar keer wakker gemaakt omdat hij dacht dat onze zoon getroost moest worden (oftewel de borst) maar so far is het pas 1x gebeurd dat hij niet zelf terug in slaap viel. Toen had hij het echt even heel slecht 馃槶 veel wiegen en shhh mama is hier voordat hij de borst pakte toen.

3 maanden geleden

Pff send help. Tot 7 maanden een dramatische slaper gehad en laatste weken ging het echt goed: hele nacht doorslapen en alleen af en toe speen teruggeven als hij hem zelf niet vond. Vanavond is het een groot drama. Om 19 uur rustig naar bed gegaan en sinds 21.30 is het niets dan krijsen. Fles gegeven, zelfs dat hielp niet. In zijn bed, in onze armen.. maakt niet uit. Krijsen tot en met. Was in staat de huisartsenpost te bellen omdat hij zo in paniek was en helemaal overstrekte. Dat ken ik niet zo hevig van hem. Uiteindelijk toch in bed gelegd omdat hij bij me zo boos bleef na lang over z鈥檔 bol aaien dan toch in slaap gevallen. Maar nu begint hij weer. Merk dat ik echt een tik heb gehad van die eerste maanden niet slapen en constante onrust.

3 maanden geleden

Hij heeft ook flink koorts trouwens, 39,4. Herkent iemand dat bij een sprong?

3 maanden geleden

Reactie op loki1991

Pff send help. Tot 7 maanden een dramatische slaper gehad en laatste weken ...
Zwaar is het h猫?! Ik heb helaas geen hulp voor je, maar weet dat je niet alleen bent. Hier ook een slechte slaper, van begin af aan al. Ik zie altijd al op tegen de avonden/nachten... 馃檨

3 maanden geleden

Reactie op loki1991

Hij heeft ook flink koorts trouwens, 39,4. Herkent iemand dat bij een spro ...
Nee ik herken geen koorts bij een sprong. Speelt er niet iets meer mee? Wordt hij verkouden of oorontsteking misschien?

3 maanden geleden

Reactie op loki1991

Hij heeft ook flink koorts trouwens, 39,4. Herkent iemand dat bij een spro ...
Nee, dat hoort ook niet bij een sprong!

3 maanden geleden

Wij zitten nu in het donderwolkje.. ohgod wat is dit een hel zeg.. Hij heeft mega verlatingsangst ineens en ik zie aan hem dat ie zo erg met zichzelf un de knoop zit. Hij weet totaal niet wat hij wilt en slaapt heel onrustig. Herkennen meer mensen dit? Snachts ook weer ineens spoken en extra voeding nodig

3 maanden geleden

Bij hoeveel weken is het donderwolkje? Dat staat niet in het boek. Verlatingsangst begint hier nu wat minder te worden maar slapen is nog wel heel onrustig. Heel vaak wakker en dan in de kruip houding zitten 馃槄