187 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op lisajacobs
Bij hoeveel weken is het donderwolkje? Dat staat niet in het boek. Verlatin ...
Hier ook echt, vannacht tussen 0:00 en 3:00 wakker, telkens als ik haar slapend weglegde gelijk kruiphouding en weer wakker, echt gekmakende sessie gehad, mijne van 14 okt heeft nog 13 dagen donderwolkje👍😂
3 maanden geleden
Reactie op smuldersfo
Hier ook echt, vannacht tussen 0:00 en 3:00 wakker, telkens als ik haar sla ...
Oh nee dan moeten wij het ergste nog krijgen hahaha hier zoontje van 31 oktober 🙈 of was jouw dochtertje te vroeg geboren? Die van mij was 1 dag na de uitgerekende datum.
Samen slapen zodat je haar niet weg hoeft te leggen?
3 maanden geleden
Reactie op celinevhm
Is het slecht dat mijn kindje (nog) niet echt verlatingsangst heeft?
Nee joh alleen maar fijn toch! Vriendin heeft dochtertje van half september en die heeft er ook helemaal geen last van. Verschilt gewoon heel erg per kind 😘
3 maanden geleden
Reactie op Grootbroodjexxx
Wij zitten nu in het donderwolkje.. ohgod wat is dit een hel zeg..
Hij h ...
Pff vannacht om de twee uur wakker.. Mevrouw rolt heeel haar bedje door. Bonkt steeds met haar hoofd tegen de spijlen. Als ze wakker is is idd het eerste wat ze doet op handen en knieën zitten. Het is echt drama. Ik hoop dat het snel voorbij is want ik ben doodop. Slaap niet meer dan 1,5u achter elkaar. De rek is er zo een bwetje uit 😅
3 maanden geleden
Reactie op smuldersfo
Hier ook echt, vannacht tussen 0:00 en 3:00 wakker, telkens als ik haar sla ...
Ohhhh same here. Wat een ellende! M'n lontje is ook zo kort vandaag..
Ze is nu ook begonnen met klappen vandaag. Dus die komt vast vanavond bij alle ellende 🥲
Van 17 oktober hier
2 maanden geleden
Merken jullie ook dat de kleine korter slaapt un de nacht? Hier slaapt die ineens maar 9/10 uur in de nacht😴😴 hij is net over het donderwolkje heen..
2 maanden geleden
Wij lijken eindelijk een beetje door de waanzinnige nachten heen! Afgelopen paar nachten 3x ongeveer wakker en de eerste paar uur maakt ze weer een goede stretch, zo fijn
2 maanden geleden
Reactie op celinevhm
Wij zijn over een paar dagen uit de sprong. Maar sinds een paar dagen gaat ...
Ohnee!! Is het misschien ook dat de wakkertijd ineens verlengd is? Hier kan ze ineens 4 uur wakker zijn ipv 3/3.5 daarom ook eerst flink frustratie bij m’n dochter met dutjes als ik het te vroeg probeerde
2 maanden geleden
Reactie op celinevhm
Wij zijn over een paar dagen uit de sprong. Maar sinds een paar dagen gaat ...
Onee, wat gaat er niet goed met de dutjes? Korte dutjes of het in slaap vallen, of wat anders?😪
2 maanden geleden
Reactie op loki1991
Pff send help. Tot 7 maanden een dramatische slaper gehad en laatste weken ...
Herkenbaar!! 🥲 hier ook slechte slaper en die sprong 7…. Wat een ramp. Echt net hetzelfde als bij jou. Hij startte vandaag ook net met de kinderopvang. Ik mocht hem al na 1,5u gaan halen. Onmogelijk te troosten
2 maanden geleden
Onze dochter slaapt echt heel goed. Wegleggen, 10 minuutjes even bewegen en dan slaapt ze zelfstandig in. Nu is het twee dagen gezeur tijdens haar middagslaapje. Ze ligt alleen maar te kletsen en bewegen en slapen ho maar. In de ochtend en snachts slaapt ze wel gewoon. Meer hier last van in deze sprong?
2 maanden geleden
Reactie op Muri16
De sprong zou over moeten zijn hier maar de dutjes gaan nog heel slecht. 2 ...
Zelfde hier! Daarom maakte ik haar eerst wakker in de ochtend maar dan moest ik haar ‘s middags ook wakker maken (omdat het anders te late bedtijd wordt) en eigenlijk werd ze dan 2x niet zo vrolijk wakker. Vandaag keerde ik het om; ochtend dutje zo lang als ze wilde en toen om 16:00 nog even 30 min in de draagzak. Ik denk dat dat voor haar nu het beste werkt! Misschien voor jou ook
2 maanden geleden
Reactie op Muri16
De sprong zou over moeten zijn hier maar de dutjes gaan nog heel slecht. 2 ...
Hier ook aan het rommelen idd met slaapjes overdag. Eerste vaak 2 soms wel ruim 3 uur.. ik denk dat ik voor een tweede korte slaapje ook weer de draag zak ga introduceren 👌 en dan hopen dat bedtijd niet te laat wordt.. die werd hier echt 22:00. Ik ben helemaal voor een latere bedtijd maar 10 uur wil ik zelf al in bed liggen en een beetje tijd voor jezelf is ook wel lekker 😂