12 Reacties

2 jaar geleden

moj

2 jaar geleden

wij hebben gisteren de babymoov nutribaby xl gekocht

2 jaar geleden

Wij hebben deze: Philips Avent SCF870/20 - Stomer / Blender. Heel blij mee en erg makkelijk

2 jaar geleden

wij hebben 1 van sweetyfox werkt perfect!!!

2 jaar geleden

babymoov- nutribaby

2 jaar geleden

Reactie op Christel0611

Wij hebben deze: Philips Avent SCF870/20 - Stomer / Blender. Heel blij mee ...
Gaat het schoonmaken gemakkelijk?

2 jaar geleden

niet een alles in 1, maar ik heb de crockpot en gebruik heb bijna elke dag voor ons eigen eten. heb daar alles in gestoomd en toen in de blender gegooid. knopje aan en klaar. vond het super makkelijk en heb binnen 3 uurtjes met lekker veel chilltijd tussendoor voor 60 dagen hapjes.

2 jaar geleden

Wij hebben de easybaby steam blender. Heeft ook een functie voor stomen en daarna gelijk blenden. Ik vind echter dat er dan teveel vocht bij zit. Ik stoom het eten er in, giet het water af en blend het vervolgens. Vind het ideaal werken!

2 jaar geleden

Wij hebben de Philips avent 2 in 1 stomer blender. Die is was goedkoper dan de 4 in 1. Wij hebben gewoon een magnetron dus de opwarmfunctie vond ik niet nodig. Ik vind hem superfijn en heel makkelijk schoon te maken. Heb gehoord dat die 4 in 1 lastig schoon te maken is. Dat nam ik ook mee in mijn afweging haha.

2 jaar geleden

Reactie op kimberly231087

wij hebben gisteren de babymoov nutribaby xl gekocht
wij hebben deze ook. Bij de eerste al gebruikt en nu weer :)

2 jaar geleden

Reactie op Littlebeanrs

Gaat het schoonmaken gemakkelijk?
Ja, alles mag in de vaatwasser dus dat is handig maar en als je het gelijk afspoelt gaat het er ook makkelijk van af.

2 jaar geleden

Wij hebben de babymoov nutribaby xl