8 Reacties

4 maanden geleden

Dit is zo herkenbaar! Mijn zoontje slaapt bij mij in bed omdat hij dus ook heel kort slaapt in zijn eigen bed en krijg hem daarna niet meer in zijn bed. Bij mij in bed rolt hij het hele bed door en wordt heel vaak krijsend wakker. Valt ook niet snel terug in slaap. Ik weet het ook niet 😭

4 maanden geleden

Reactie op Annonu

Dit is zo herkenbaar! Mijn zoontje slaapt bij mij in bed omdat hij dus oo ...
Oo zo vermoeiend haha.. ja zij is zo energiek. Ze gaat van links naar rechts, klappen in haar handjes of brabbelen.. vaak klimt ze ook over me heen voor oogcontact om te kijken of ik het grappig of leuk vind😅

4 maanden geleden

Ik ben benieuwd: kwam het niet goed kunnen slapen ongeveer tegelijk met de oorsmeer en diarree, of speelt het niet goed kunnen slapen al veel langer?

4 maanden geleden

Slaapritme wel goed? 2-3-4 ritme? Soms moeizaam in slaap vallen door te weinig slaapdruk. Soms door oververmoeidheid. Overdag slapen wel goed? Dan is oorontsteking ook twijfelachtig. Er is een fase van verlatingsangst geweest en ze snappen nu beter actie reactie. Dus je zou aantal avonden (als er medisch niks aan de hand is) toch eens kunnen doorzetten met hoe je wil dat ze gaat slapen. Is dit altijd naast jou, prima maar dan ook volhouden. Geen reacties geven. Rustig blijven, eventueel echt zelf gaan slapen. Is dit in eigen bedje? Dan ook volhouden en niet eruit halen. Hier kindjes die echt niet meer naast mama willen slapen na 6 maanden (helaas, zou soms nog best gezellig zijn ;) ) dan is alles leuk en interessant. In slaap vallen aan de borst in de avond, dan wegleggen en dan begint het gillen zodra ik weg loop. Paar minuten protest, muziekje opzetten / speen of knuffel geven (of andere handelingen die je altijd hetzelfde doet) en doorzetten. Dan zou het na een aantal dagen beter moeten gaan. Helemaal nu leeftijd van slaapregressie over is?

4 maanden geleden

Klinkt ook een beetje als slaapassociatie? Is dit wat je beschrijft in haar eigen bed of in jullie bed? Naast haar gaan liggen en doen alsof je slaapt lijkt me iig geen succesvolle strategie. Of direct voeding geven als ze deze na het badje ook net gehad heeft. Geen idee hoor, maar als ik je verhaal zo lees zou ik eerder denken aan een slaapcoach en associaties leren doorbreken zodat ze in haar eigen bed leert slapen 🤷‍♀️

3 maanden geleden

Reactie op Merel222

Ik ben benieuwd: kwam het niet goed kunnen slapen ongeveer tegelijk met de ...
Ze had idd een lichte oorontsteking, na 3 dagen antibiotica gaat het ietsje beter

3 maanden geleden

Reactie op Ooievaar1234

Klinkt ook een beetje als slaapassociatie? Is dit wat je beschrijft in haar ...
Wij hebben al een slaapcoach sinds dat zij ongeveer 7 maandjes was. Toch is elk kindje anders en werken de methodes die zij voorstelt op dit moment niet.

3 maanden geleden

Reactie op Regen123

Slaapritme wel goed? 2-3-4 ritme? Soms moeizaam in slaap vallen door te w ...
Haar slaapjes zijn de laatste tijd ook een drama, ze heeft ook alle slaaptijden omgegooid. Het slapen gaat iets beter dan voorheen dus hopen dat het met de tijd beter word😄