8 Reacties

2 jaar geleden
Ik heb de compressie kousen van Lucovitaal. Zitten echt heerlijk en ik kan er normaal (of normaler) door lopen 🤷♀️
Als je vocht vast houd of af en toe last hebt van kramp in je kuit zou ik ze meenemen! Het helpt nl tegen allebei

2 jaar geleden

2 jaar geleden
Hoii ik draag ze veel! Tijdens werken in de airco heb ik varodem tot onder de knie en in mn vrije tijd heb ik van Juzo de panty. Deze heb ik besteld bij www.steunkousen.nl ik draag klasse 1 kwa druk omdat het meer preventief is.
Met vliegen zeker aan te raden!

2 jaar geleden
Hoi! Wij zijn op vakantie met een vrij lange vlucht (7+9 uur) en ik heb voor de zekerheid ook compressiesokken gehaald, ik heb KANGKA drukklasse 2 compressiesokken. Geen idee of het echt nodig is/was (heb gelukkig nog geen klachten in m'n benen), maar hoorde dat het sowieso voor (lange) vluchten wordt aangeraden, ook voor niet zwangeren. M'n partner heeft er dus ook een paar gehaald en gebruikt. Ze zitten comfortabel en best lekker, dus wat dat betreft denk ik, baadt het niet dan schaadt het niet:)

2 jaar geleden
Reactie op Sab92
Ik heb een tijdje compressiesokken gedragen voor rusteloze benen dat hielp ...
Bedoel je deze olie? https://www.lucovitaal.nl/zechstein-magnesium-olie-spray.html