42 Reacties

2 jaar geleden

Volg! Ik zoek me rot op t internet.. een heerlijke zachte stoel met leuning..

2 jaar geleden

Wij zijn ook erg lang op zoek geweest (vond ze ook allemaal zo duur) maar dit weekend deze van de Kwantum gevonden en aangeschaft! Betaalbaar en staat super leuk in onze babykamer :) https://www.kwantum.nl/fauteuil-tulipa-zand-4309278

2 jaar geleden

Reactie op Lapol

Wij zijn ook erg lang op zoek geweest (vond ze ook allemaal zo duur) maar d ...
Die is ook leuk ja! Voor onze eerste hadden we deze in terra kleur.

2 jaar geleden

Wij hebben de Poang van Ikea met het voetenbankje erbij. Ik vind hem niet echt mooi maar wel super fijn. En maar €150,- in totaal!

2 jaar geleden

In de vorige kamer hadden we een knockoff van de vitra eames schommelstoel. Daar hield je een nek en rughernia aan over na een nachtvoeding, vooral als je een beetje wegsufte. Kortom; die raad ik vooral niet aan. Er hebben nu de oerdegelijke en niet zo designy Ikea strandmon (ook goed te koop via mp evt). Die is echt hemels denk ik. Gebruik m nu bij de peuter op de kamer en het zit heerlijk, je hebt steunen waar je straks lekker je hoofd tegenaan kan rusten en hij heeft armleuningen, wat superfijn is bij voeden. Ik kijk nu al uit naar de nachtvoedingen in deze stoel, veel comfortabeler

2 jaar geleden

Heeft iemand ervaring met deze Ikea stoel? OSKARSHAMN Ikea 250,-

2 jaar geleden

Yes, wij hebben hem staan! Ik vind hem echt heel lekker zitten. Ik denk ook heel fijn met voeden straks.

2 jaar geleden

Ik ken deze niet maar deze heeft wel alles dat ik zou zoeken; een hoge rugleuning, armleuningen

2 jaar geleden

Ik ben wel voor de Jysk Hundested gegaan, we hadden hetzelfde budget ongeveer voor de stoel. Ik moet wel zeggen dat we er behoorlijk wat hebben geprobeerd en uiteindelijk uit kwamen bij de stoelen van Kwantum/Jysk/karwei. Bol heeft nog een aantal betaalbare fauteuils in teddy/wit, maar die durfden we niet helemaal aan. Van Kwantum: persoonlijk vond ik de Tulipa niet lekker zitten, de rugleuning was net te hard/op een wat ongemakkelijke hoogte. Je hebt nog de Foggia (zonder armleuning, wél 237) en Toulouse (nu niet op de website) die ik lekkerder vond zitten, beide zijn wel laag. Bij Jysk: Vildsun (ook iets prijziger, tussen 225/290) zit ook lekker, wel weer laag. Bij karwei heb je nog een iets ruimere keuze. Voor ons is de hundested het toch wel geworden vanwege de hoge rugleuning, arm steunen en de combinatie dat je niet heel laag zit, zodat het weer wat makkelijker is om uit de stoel te komen. Vond het echter wel een lastige zoektocht inderdaad, wat duur kunnen die stoelen zijn 😄

2 jaar geleden

Deze is net iets boven je budget maar je zou ook op marktplaats kunnen kijken😊 Andere kleuren zijn volgens mij weer wat goedkoper.. Deze hebben wij in mijn zoontje zijn kamer staan. Vind hem ideaal! Zou in ieder geval voor een hoge rugleuning gaan waar je dus met je hoofd lekker tegen aan kan leunen. En armleuning ook heel fijn 😃

2 jaar geleden

Reactie op Yfs-1991

Yes, wij hebben hem staan! Ik vind hem echt heel lekker zitten. Ik denk ook ...
Goed om te horen! Hij staat ook erg leuk in jullie kamer. Ik denk dat ik hem ook ga aanschaffen

2 jaar geleden

Reactie op Roosmx

Ik ben wel voor de Jysk Hundested gegaan, we hadden hetzelfde budget ongeve ...
Lijkt ons verhaal wel. Hij is idd bijna perfect. Ziet er mooi uit, goede leuningen, goede prijs etc. Kleur is wel heel anders dan op de foto, niet wit maar crème. Wat voor kleur kamertje hebben jullie? Dank voor je uitgebreide reactie! Misschien wordt het toch deze. Ben alleen zo bang voor die harde zitting. Niet echt comfortabel..

2 jaar geleden

Reactie op M30

Lijkt ons verhaal wel. Hij is idd bijna perfect. Ziet er mooi uit, goede le ...
Wij hebben de kleur Intuitive van Histor op de muren, basis wordt neutraal en verder witte meubels. We zullen het wat ‘spannender’ maken met accessoires etc.

2 jaar geleden

Wij hebben een hangstoel en hebben die op de babykamer neergezet. Het ding is lekker groot en schommelt heerlijk.

2 jaar geleden

Heeft er ook iemand een tip voor een schommelstoel? Onze eerste heb ik veel moeten wiegen en dan lijkt een schommelstoel mij toch fijner.

2 jaar geleden

Ik vind m echt heerlijk zitten!😍

2 jaar geleden

Reactie op Liese2023

Heb jij de link van deze stoel? 😍

2 jaar geleden

Reactie op Baby11-20

Heb jij de link van deze stoel? 😍
Dit is de hundested van de jysk🤭

2 jaar geleden

Reactie op Roosmx

Wij hebben de kleur Intuitive van Histor op de muren, basis wordt neutraal ...
Ohh die verf lijkt bijna op de kleur van de stoel denk ik? Onze kamer wordt donkergroen met wit. Ik denk dat het ook wel past

2 jaar geleden

Reactie op Liese2023

Is hij niet hard? Of was dat alleen bij het showmodel?