5 Reacties
2 jaar geleden
Hoi! Over je jas dragen lijkt me om meerdere redenen niet prettig: je kunt de draagzak minder goed afstellen omdat er een jas onder zit, je kindje kan jouw lichaamswarmte niet opnemen en jij kunt je kindje minder goed voelen. Dat haar gezichtje in je jas komt zou niet zo erg moeten zijn, dat gebeurt ook als ze tegen je trui aan komt. Heb je misschien een grotere jas die je aan kunt trekken en waar ze onder kan? Of anders haar warm aankleden en haar voetjes in je jas ritsen?
2 jaar geleden
Ik heb een andere draagzak maar ik gebruik heb onder mijn jas. Voordeel van de oversized modellen 馃槄. Ik heb het gevoel dat ik hem beter kan afstellen zodat hij ergonomisch zit voor haar en voor mij en het scheelt in dikke kledij voor haar (zodat ze opnieuw lekker in de draagzak zit). Op Facebook is er een groep (Draagliefde) waar je eventueel kan vragen of de draagzak met baby in ergonomisch zit voor zowel jou als baby. Vind ik zelf heel handig 馃槉
2 jaar geleden
Reactie op Floor445
okee! en bij jou is dat geen probleem als ze met haar gezicht tegen je jas ...
Nee dat gaat goed! Vind het af en toe wel spannend omdat ik opeens bang ben of hij wel goed adem kan halen, maar die angst is ongegrond :P Dan buig ik opeens naar voren zodat zijn hoofd meer van m'n borst af komt en dan is hij gewoon heerlijk aan t slapen