35 Reacties

2 jaar geleden

Wil je echt perse de Trip Trapp? Wij kregen van een vriendin te horen dat er ook hele goede “na maak merken” zijn. Zoals de roba volgens mij

2 jaar geleden

Reactie op Devenyyy

Wil je echt perse de Trip Trapp? Wij kregen van een vriendin te horen dat e ...

2 jaar geleden

Ik heb deze ook gekocht maar gaat toch retour. Er is nl vgm geen eetblad dat past op deze stoel, je moet hem dus altijd aan tafel gebruiken. (Ik heb contact met roba opgenomen om dit te vragen) Als iemand andere ervaringen heeft met deze stoel hoor ik het graag!!

2 jaar geleden

Hi! Wij vonden ook de aanschaf van een tripp trapp best prijzig. Na wat oriënteren hebben wij uiteindelijk voor de Hauck Alpha+ gekozen, deze is nieuw rond de prijs waar je nu een tweedehands stoel voor wilt kopen. Hier zit ook een newborn zitje bij, voordeel hiervan is dat daar een onderstel voor bij zit wat het een wipstoeltje maakt. Daarnaast zit het tuigje en kussentje er ook al bij en hoef je die niet los nog aan te schaffen. Enige wat wij er nog bij gekocht hebben is het eetblad maar dat is pas voor later. Voor zijn zusje hoeven wij nu alleen een basis stoel bij te kopen want de rest kunnen we natuurlijk hergebruiken 🤗

2 jaar geleden

Reactie op Robin095

Ik heb deze ook gekocht maar gaat toch retour. Er is nl vgm geen eetblad da ...
Fijn dat je het zegt! Dan weet ik ook dat wij deze niet gaan aanschaffen. Van Haucka ofz heb je ook zo’n stoel. Maar ik denk dat wij gewoon voor de trip trapp gaan

2 jaar geleden

Wij hebben een witte tripp Trapp ook via marktplaats gekocht met de babyset en blad voor 150. Deze ziet er nog zo goed als nieuw uit en we hebben ook nog een heel klein potje gekregen met de verf zodat we hem kunnen bijstippen indien nodig

2 jaar geleden

Wij hebben voor onze dochter toen ook de Hauck Alpha+ gekocht, echt een prima stoel en veel leuker geprijsd dan de Tripp trapp. Wij hebben nu voor haar via marktplaats heel goedkoop een Tripp trapp gekocht, zodat we niks hoeven te kopen voor als haar broertje er is. Ze is nu 2,5 dus ze kan al prima op de Tripp trapp en heeft alle extra accessoires, die extreem duur zijn van Tripp trapp, niet meer nodig.

2 jaar geleden

Wij hebben de triptrap van mijn schoonouders gekregen, de zwarte versie. Er was vorige week een aktie bij de prenatal met babyzitje voor €229,- best prijzig want wij moeten nu nog het newborn zitje zelf aanschaffen en deze is ook €99,- las ik. Wat ik wel fijn vind is dat de stoel echt levenslang mee gaat dus ik heb het er wel voor over.. heb wel echt lang op marktplaats gezocht maar kon nergens in de buurt de zwarte kleur vinden helaas.. denk dat deze echt gewild zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Astridvdk

Wij hebben voor onze dochter toen ook de Hauck Alpha+ gekocht, echt een pri ...
De Hauck is trouwens zelfde idee als de Tripp trapp, kan ook mee tot volwassen leeftijd

2 jaar geleden

De triptrap kan je prima tweedehands halen. Kwalitatief is die echt fijner dan veel anderen in mijn ervaring. Zo had oma een stoel van hout van de Lidl (niet de roba maar volgens mij safety1st ofzo) waar poten knapten. Over de triptrap: kies altijd een nieuw model. Op de site van stokke staat uitgelegd hoe je de nieuwe herkent. Bij twijfel; lekker laten staan en verder zoeken. Ter beeldvorming: wij hebben voor een tweedehandse zonder accessoires 90€ betaald. Dat vind ik voor een tweedehands stoel een eerlijke prijs. Zelf zou ik tot 125 willen betalen voor een tweedehands stoel, mits in goede staat. De prijs heeft vaak te maken met de staat, kleur of gewoon kennis van de markt, niet zo zeer met productie jaar. Al zijn de oude wel vaak voordeliger (maar dus voor jou ook minder handig). Kleur maakt wel echt verschil, de zwarte is vaak duurder dan hout, wit, rood of groen. Heb je tijd en zin, dan kan je een niet zo courante kleur overwegen en die zelf zwart lakken. Accessoires kan je altijd los bijkopen, staan vaak op mp of neem ze over van een bekende die ze niet meer gebruikt.

2 jaar geleden

Reactie op Kimberly🍀

Wij hebben de triptrap van mijn schoonouders gekregen, de zwarte versie. Er ...
Newborn zitje kan je goed op mp halen, word maar kort gebruikt dus velen doen m daar na weg. Wij hebben er een voor 45€.

2 jaar geleden

Wij hebben toch heel bewust voor een nieuwe set van Tripp Trapp gekozen met alle mogelijke accessoires. Bij Tripp Trapp kreeg je laatst de newborn set gratis bij aanschaf van een stoel. Wij hadden bedacht dat we de accessoires voor ooit een tweede ook kunnen gebruiken en daar een tweedehands stoel voor aanschaffen. De stoelen gaan jaaaaren mee aan tafel en de accessoires zijn altijd nog los te verkopen, de kwaliteit is als het goed is zo goed dat je die nog voor een prima prijs kan verkopen.

2 jaar geleden

Volgens mij is de stoel + babyset standaard iets duurder dan €250. Ik heb deze destijds gekregen met mijn babyshower. Daar de newbornset bij gekocht, toen ze een half jaar was de tray en nu ze 1.5 jaar is de gordel/harnas hoe je het maar noemen wil 🤣 voor ons zoontje ga ik ook een nieuwe stoel aanschaffen. Newborn set hoeft dan niet, maar de rest wel.

2 jaar geleden

Antwoord op je vraag over de stoel, babyset en playtray. Als het nog als nieuw is vind ik het een goede deal!

2 jaar geleden

Wij hadden een tweedehandse van na 2003 maar hier past de nieuwste playtray niet goed op. Ook was hij geschilderd wat hem wat krasgevoeliger maakte. Uiteindelijk die verkocht met een oude versie newbornset voor 140 euro. En een gloednieuwe gekocht. Ik vind het een veel fijnere stoel. Ik wilde er eentje van de oak lijn en heb er toen een babyset bijgekocht. Inmiddels klimt dochter van 19mnd zelf in de stoel zonder babyset. Voor de baby kopen we dezelfde oak versie. Met een nieuwe newbornset en gebruiken we daarna de babyset. Hier dus niet zo tevreden over de tweedehandse.

2 jaar geleden

Wij kochten onze Tripp Trapp in 2021 via Marktplaats voor €180,- Dit was een witte (nieuw model) met babyset + kussentje en newbornset erbij. De prijzen variëren erg inderdaad, heeft er ook mee te maken welke accessoires je erbij kan krijgen. Nu een tweedehandse "kale" zwarte stoel voor €45,- op de kop getikt 😀.

2 jaar geleden

Wij hebben voor de stokke steps gekozen omdat die qua zitting wat fijner zit omdat hij rond gaat. Ook hier kan een baby set op en een bouncher dat gelijk een wipstoel is.

2 jaar geleden

Wij hebben via Marktplaats een triptrap voor €75 kunnen vinden. Ik vind 195 wel wat duur, maar weet niet wat de nieuwprijs is van de newbornset en die playtray.

2 jaar geleden

We willen inderdaad voor de Tripp Trapp gaan. Uiteindelijk vonden wij € 195,- ook iets aan de prijzige kant dus we zoeken verder 🙈

2 jaar geleden

De totale tripp trapp stoel met babyset, newbornset & tafelblad kost volledig nieuw +/- €440,- ligt een beetje aan of er aanbiedingen zijn. Ik vind €195 voor een 2de hands dan zeker niet echt veel geld 😅 als je bekijkt wat deze hele set nieuw kost. Alleen de newbornset is al €104,-..