14 Reacties

2 jaar geleden

2de hans zoeken Ik ben er enorm content van

2 jaar geleden

Wij hebben de stokke steps (2e hands) 2x dochter van 5 zit er ook nog graag in en tilt hem zelf overal heen omdat ze er zo graag in zit of hem als opstapje gebruikt in de keuken. Op de stokke steps kan ook een bouncher en als je die los haalt heb je een wipstoel.

2 jaar geleden

2de hands zeker + nieuwborn nestje erop, en later zitje en tray voor eten!

2 jaar geleden

Wij hebben de stoel zelf nieuw gekocht. De newbornset hebben we wel 2e hands gekocht. Onze zoon wilde er altijd graag bij zijn, dus hebben hem vanaf het begin veel gebruikt. Nu hij ruim 1,5 jaar is loopt hij zelf naar zijn stoel als hij wil eten. Babyset ga je pas gebruiken op het moment dat ze recht kunnen zitten als er een mooie actie is zou ik hem gelijk erbij kopen anders kan je ook altijd even wachten om de kosten wat te spreiden.

2 jaar geleden

Wij zijn er blij mee! De tweede staat al klaar voor de baby, met de newborn set erop. De babyset is handig zodra ze kunnen zitten.

2 jaar geleden

Mijn 10 jarige zit nog steeds op het tweedehands oude model dat ik heb staan. Die stoel is dus al minimaal 20 jaar oud en ziet er met een lik verf nog als nieuw oud. Voor de nieuwe baby heb ik een nieuw model tweedehands gekocht met Newborn zitje (die helemaal kan liggen). Nog een likje verf geven en dan is die ook klaar voor gebruik. Dus ja, ik vind het het geld echt meer dan waard 🥰 Tweedehands zijn ze ook heel goed betaalbaar en zo weer doorverkocht.

2 jaar geleden

Wij hebben de hauck alpha! Hebben er een opklikbare wipstoel erbij gekocht! Stuk goedkoper en zijn hier erg blij mee!

2 jaar geleden

Kringloop 4 euro 🤣

2 jaar geleden

Zeker waard! Wij hebben er inmiddels 3! Ik zou hem van marktplaats kopen. Net zo goed, minder geld. Net als newbornset. Alles is te wassen en ze kunnen er al heel snel in!

2 jaar geleden

Zeker het geld waard, maar zou ook zeker tweedehands kijken. Zijn ze goed te vinden voor mooie prijzen. Die dingen gaan een eeuwigheid mee.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Ja heel erg het geld waard. Je kan ze ook goed tweedehands kopen als je de investering hoog vind. Let dan op dat je het nieuwe model koopt. Wij hebben de Newborn- en babyset ook van marktplaats. Ideaal.

2 jaar geleden

Ja echt je geld waard. Bij de eerste hadden wij de newborn set niet. Toen wilde mn dochter er wel altijd bij zijn aan tafel dus stond de wipstoel vaak op tafel. Dit was verre van ideaal. Nu voor de tweede staat hij al klaar. Dochter van inmiddels 3,5 zit dagelijks op de stoel.

2 jaar geleden

Absoluut! Ik heb twee stoelen voor 65€ op marktplaats gehaald en die opgeknapt.

2 jaar geleden

Ik twijfelde ook 🙈 Heb nu via Marktplaats een tweedehandse in goede staat gekocht voor €75,- + een nieuwbornset voor €25,- Leek me wel handiger dan een wipstoeltje met onze grote hond