14 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben de stokke steps (2e hands) 2x dochter van 5 zit er ook nog graag in en tilt hem zelf overal heen omdat ze er zo graag in zit of hem als opstapje gebruikt in de keuken. Op de stokke steps kan ook een bouncher en als je die los haalt heb je een wipstoel.
2 jaar geleden
Wij hebben de stoel zelf nieuw gekocht. De newbornset hebben we wel 2e hands gekocht. Onze zoon wilde er altijd graag bij zijn, dus hebben hem vanaf het begin veel gebruikt. Nu hij ruim 1,5 jaar is loopt hij zelf naar zijn stoel als hij wil eten.
Babyset ga je pas gebruiken op het moment dat ze recht kunnen zitten als er een mooie actie is zou ik hem gelijk erbij kopen anders kan je ook altijd even wachten om de kosten wat te spreiden.
2 jaar geleden
Mijn 10 jarige zit nog steeds op het tweedehands oude model dat ik heb staan. Die stoel is dus al minimaal 20 jaar oud en ziet er met een lik verf nog als nieuw oud. Voor de nieuwe baby heb ik een nieuw model tweedehands gekocht met Newborn zitje (die helemaal kan liggen). Nog een likje verf geven en dan is die ook klaar voor gebruik. Dus ja, ik vind het het geld echt meer dan waard 🥰
Tweedehands zijn ze ook heel goed betaalbaar en zo weer doorverkocht.
2 jaar geleden
Ja heel erg het geld waard. Je kan ze ook goed tweedehands kopen als je de investering hoog vind. Let dan op dat je het nieuwe model koopt.
Wij hebben de Newborn- en babyset ook van marktplaats. Ideaal.