12 Reacties

vorig jaar

wij gebruiken sweetyfox voor het stomen van groente en aardappelen kip, pasta en rijst koken we wel

vorig jaar

Ik gebruik het stoomapparaat van babymoov! Vind het een voordeel dat je er veel in kwijt kan en dat de blender er naast zit.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Hij eet maar gewoon met de pot mee 🤣 dus ene keer koken andere keer stomen 🤷‍♀️

vorig jaar

Stomen in een pan met een stoommandje/pan inzet

vorig jaar

Gewoon koken

vorig jaar

Wij hebben bij de geboorte deze https://www.alectobaby.nl/products/bfp-66 cadeau gekregen van mijn schoonmoeder. Zelf zouden we het niet hebben aangeschaft maar nu we het hebben wel chill en stomen de hapjes

vorig jaar

Ik gebruik stomer/blender van avent, ideaal

vorig jaar

Reactie op kimmetje03

Ik gebruik stomer/blender van avent, ideaal
Ik gebruik deze ook, super tevreden van

vorig jaar

Hier gewoon koken, wij starten met 6 maanden pas met vaste voeding en doen a la rapley direct met de pot mee eten

vorig jaar

Ik gebruik een stomer. Het verschil zit erin dat er meer voedingsstoffen worden behouden en dus nog gezonder is. Plus ik vind groenten dat gestoomd is ook veel lekkerder dan wanneer het gekookt is 😊 Komt omdat het niet wordt verdund door contact met het water en zo wordt de smaak ook beter behouden.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Ik heb de babymoov ik vindt hem super fijn je kunt stomen en de andere kant blenden en het kookvocht erbij doen zo heb je alle vitamines die je kindje nodig heeft niks verspil je dus 🥰

vorig jaar

Reactie op Lauri1996

Wij hebben bij de geboorte deze https://www.alectobaby.nl/products/bfp-66 c ...
Ik heb deze ook gekregen 3 jaar geleden bij m’n eerste kindje. Gebruik hem nog steeds. Ben hem ook tussendoor altijd blijven gebruiken het is een goede blender. Pasta saus van de inmiddels peuter gooi ik er ook nog steeds door om meer groentes te verstoppen in de saus ;) Alleen die flessenwarm functie nooit (juist) gebruikt…