78 Reacties
4 maanden geleden
Deze vriend kreeg eerst de onder snij tanden toen boven de tweede snijtand rechts en toen pas de voor snijtand rechts. Daarna onder de tweede snijand rechts en toen boven tweede snijtand links en daarna pas boven de voor snijtand links.
Hun tandjes doen wat ze willen🤣
4 maanden geleden
Hoihoi,
Mijn dochter had ook 2 tandje onder. En nu heeft ze de hoektandjes aan de bovenkant diw doorgekomen zijn. Haar voortanden moetten nog komen🤣.. ik denk gewoon afwachtten tot het vanzelf doorkomt. Elke kind is anders. Sommige beginne pas met 1 jaar tanden te krijgen
4 maanden geleden
Hier ook! Kwamen er 3 tegelijk door onder, de 1e was toen al door ook onder haha. Dus nu 4 ondertandjes!😁
4 maanden geleden
Reactie op MelissaSXM95
Deze vriend kreeg eerst de onder snij tanden toen boven de tweede snijtand ...
Hier de foto
4 maanden geleden
Reactie op celinevhm
Kunnen de volgende klachten passen bij tandjes?
Krijsen, krijsen en nog ee ...
Achhh 🥲 dat kan inderdaad! Of eventueel verlatingsangst kan ook nog! Of combi..😪
4 maanden geleden
Herkend iemand het knarsen met de ondertandjes over het tandvlees boven? Zelfs tot een beetje bloed toe nu.. en afwisselend erg prikkelbare baby al een paar dagen. (Slaapregressie en hard oefenen om te kruipen werken ook niet mee)🥲 Ik zie of voel nog niets boven van tandjes, maar misschien voelt hij het al wel🥺 geen idee waarom hij anders zo knarst allemaal!
4 maanden geleden
Reactie op mvanierland
Herkend iemand het knarsen met de ondertandjes over het tandvlees boven? Ze ...
Ja zeker! Hier ook afgelopen dagen. Nu overigens weer over. Ik las online ook ergens dat ze het ook doen om tanden meer op hun plek te krijgen omdat die nog een beetje lossig zitten in het gebit. Geen idee of het ook echt zo werkt verder🤷♀️ Ook echt een naar geluid😅