78 Reacties

4 maanden geleden

En onder nog helemaal niks🙈

4 maanden geleden

Hier waren al 4 ondertandjes door, nu is boven een snijtanden door aan het komen, maar de 2e dus de middelste blijven nog weg😂

4 maanden geleden

Wij vermoeden dat zijn kiesjes nu doorkomen. Hij heeft alle 8 snijtanden al sinds hij 8 maandjes was.

4 maanden geleden

Hier 9 maand en nog geen een tandje te bekennen😄🙈

4 maanden geleden

Reactie op JeNi88

Hier 9 maand en nog geen een tandje te bekennen😄🙈
Hihi hier ook niet met 9mnd

4 maanden geleden

Nou hier had ze al 4 tandjes onder en nu komen er 4 tegelijkertijd door boven 😱😱

4 maanden geleden

Reactie op Marjonova

Nou hier had ze al 4 tandjes onder en nu komen er 4 tegelijkertijd door bov ...
Omg 😦 sterkte 🍀

3 maanden geleden

Is het "normaal " dat er 4 ondertanden al eventjes door zijn en boven sinds kort de 2e snijtanden ook, maar middelste/voorste snijtanden nog buiten beeld blijven?😁

3 maanden geleden

Reactie op mvanierland

Is het "normaal " dat er 4 ondertanden al eventjes door zijn en boven sinds ...
Alles kan en mag! De onze is momenteel alleen een dracula met 2 boven snijtanden😅

3 maanden geleden

Reactie op SLIBI

Yes sinds het eerste tandje elke avond (correctie dat is de bedoeling maar ...
Hier nog zo eentje onze zoontje krijg ook ze 6de tandje te schattig om te zien en vind poetsen helemaal geweldig hij gaat er altijd om lachen en pakt altijd me hand vast en helpt mee zijn tanden te poetsen en na het poetsen wilt hij het nog zelf doen en geef ik hem ook het borsteltje en zit die te brullen met de borstel in ze mond 🙈🥰

3 maanden geleden

Bij ons na bijna 10 maanden nog geen tand te bekennen. Sinds afgelopen week wel veel aan het bijten en vieze zure poepbroeken. Wat waren bij jullie de eerste tekenen van tandjes?

3 maanden geleden

Reactie op JilvBuur

Bij ons na bijna 10 maanden nog geen tand te bekennen. Sinds afgelopen week ...
Dat! Dus wie weet binnenkort. Soms kan het dan alsnog wel eventjes duren, vorige keer zag ik toen 2 weken daarna het puntje van zn tandje!😊

3 maanden geleden

Reactie op JilvBuur

Bij ons na bijna 10 maanden nog geen tand te bekennen. Sinds afgelopen week ...
Hier waren de eerste twee er ineens! Maar bij de bovenste vier vooral ineens luieruitslag (heeft hij nooit echt gehad), stinkende poepluiers en kwijlen. En erg zeurderig! De voortanden duurde voor mijn gevoel een eeuwigheid, hele bobbels waren dat ook, echt zielig. Nu weer een vermoeden van een tandje maar het is duidelijk dat hij in een andere fase is want nu niet per se zeurderig maar vooral niet willen drinken en eten, terwijl het echt een vreetzak is die nog nooit wat heeft laten staan. Hoe bedoel je eigen willetje😅.

3 maanden geleden

Reactie op Jette1234

Aahh ja daar lijkt het wel op! Hier komen ze ook opeens allemaal achter elk ...
Lees even mee. Maar hier lijkt het er ook op dat meerdere zich aandienen.. foto vergelijkbaar met de onze. Gaat wel snel dan achter elkaar

3 maanden geleden

Nog meer kindjes die al kiesjes krijgen? Mijn zoontje heeft al 8 snijttanden en nu lijken de onderste kiezen bijna door te komen en boven de hoektanden

3 maanden geleden

Reactie op MelissaSXM95

Nog meer kindjes die al kiesjes krijgen? Mijn zoontje heeft al 8 snijttande ...
Nog niet, we wachten nog op zn voortandjes🤣

3 maanden geleden

Reactie op mvanierland

Nog niet, we wachten nog op zn voortandjes🤣
Hahah wij ook

3 maanden geleden

Ik zweer trouwens bij Barnsteen tijdens het doorkomen van de tandjes ❤️

3 maanden geleden

Reactie op celinevhm

Ik zweer trouwens bij Barnsteen tijdens het doorkomen van de tandjes ❤️
Ketting of armband? Ik denk dat mn kereltje er alleen maar aan zou trekken 🤨

3 maanden geleden

Reactie op SLIBI

Ketting of armband? Ik denk dat mn kereltje er alleen maar aan zou trekken ...
Dacht ik bij die van mij ook aangezien hij zo’n wildebras is. Maar hij laat zijn ketting echt goed zitten!