78 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op celinevhm
Ik zweer trouwens bij Barnsteen tijdens het doorkomen van de tandjes ❤️
Ja werkt dat echt? Heb er weleens naar gekeken maar zie ook verschillende soorten! Kan ook als enkelbandje zag ik, dat zou ik dan misschien kiezen ivm peuteren🤣
3 maanden geleden
Reactie op celinevhm
Waar haal je de barnsteen armbandjes/ kettingen ? Ik heb nu twee armbandjes van geloof babyzus. Maar de kleine newborn tot 1 jaar is te klein voor onze dochter en de grotere vanaf 1 jaar is voor nu nog te groot en gaat iedere keer af.
3 maanden geleden
Reactie op celinevhm
Ik ook! Bij onze jongste zoon altijd om zijn enkel gedaan, onze jongste dochter wreef heel erg met haar voetjes over elkaar dus was ik hem elke keer kwijt. Zij heeft nu een barnsteenkettingje met amethist (voor o.a. goed slapen).
3 maanden geleden
Reactie op celinevhm
Ah wat leuk met een Amethist, waar heb je die van?
Ik heb een amethist ond ...
Ik denk van Ziloen maar het zou ook van babynatura of babynatural kunnen zijn
3 maanden geleden
10 maanden en ik voel vandaag eindelijk zijn aller eerste tandje! En wat doet hij het goed, totaal geen (minimaal) last van gelukkig 🍀 bang geweest voor niets, dacht echt dat er slapeloze nachten oid zouden komen 🙏
3 maanden geleden
Reactie op bennibenni00
10 maanden en ik voel vandaag eindelijk zijn aller eerste tandje! En wat do ...
Fijn, dat kan ook wel heel anders!
3 maanden geleden
Ohh wat een ellende hier. Onder zijn al 2 tandjes door en daarnaast komt er nog eentje door. En aan de bovenkant is er al 1 doorgekomen en zo te zien komen er nog 3 door binnenkort. En het kwijlen... ik kan z'n rompers uitwringen. Er is geen beginnen aan. Hij hangt heel even over de bank en gelijk een hele natte plek en mama krijgt ook gelijk een wasbeurt 😅
3 maanden geleden
Reactie op bennibenni00
10 maanden en ik voel vandaag eindelijk zijn aller eerste tandje! En wat do ...
Hier net zo! Maar voel alleen nog n heeel mini scherp puntje, maar zie nog niet wat. Ben benieuwd hoe t verder gaat!
3 maanden geleden
Pfoe hier ook boven tandjes en onder tandjes, maar af en toe klemt ze dan flink bij de borstvoeding.
3 maanden geleden
Wat ervaren jullie met doorkomen voortanden? Ik heb een vermoeden gezien de dingetjes die hij vertoond, maar zie tot zover nog niets. Heb laatst gelezen dat voortanden wat langer kunnen duren?😊