16 Reacties

één maand geleden

Wij hebben ook beide gekocht voor ons dochtertje 🙈

één maand geleden

Hier ook een keukentje gekocht ! 🙈😁

één maand geleden

Ik heb er ook 1 gekocht. Mijn zus heeft er ook 1 voor de kindjes en de jongste van 1 en mijn kindje van bijna 1 spelen d’r zo leuk mee! Dus ik dacht dit gaan we doen!

één maand geleden

Wij hebben ook een keukentje gekocht voor zijn eerste verjaardag! Ik hoor vaak dat het echt al leuk is vanaf 1 jaar.

één maand geleden

Hier ook keuken gekocht! 2x bij verschillende speelgroepen geweest waar ze 1 hadden en mn zoontje vind t geweldig

één maand geleden

Mijn dochtertje heeft met 9 maanden toevallig een keukentje gekregen van een vriendin en ze speelt er sindsdien echt al mee! Deurtjes open/dicht, alle spulletjes uit de keuken halen etc. Ze gebruikt het elke dag wel.

één maand geleden

Wij hebben een speelkeuken vanwege ouder kind. Baby ‘speelt’ daar wel mee, meer om aan op te trekken en te pielen en 50x per dag alle spullen eruit te halen. Of het nu keukentje of tupperwarelade is maakt haar niet uit. Ik denk dst t vroeg is maar is ook weer niet erg, want op gegeven moment is ze oud genoeg en dan staat het er al.

één maand geleden

Hier vind hij het leuk om kastjes open en dicht te doen (en alles eruit te halen), dus ik heb aan mijn ouders gevraagd of ze er een willen halen voor zijn eerste verjaardag 🤣 Ik weet nog goed toen ik klein was, ik speelde elke dag met mijn (plastic) keukentje en ik wil er heel graag een voor mijn zoon (wel van hout dan).

één maand geleden

Ik heb het als verjaardagscadeau gezet nu door alle reacties hihi.. te jong mm ja en nee, ik denk dat zij er juist veel ontwikkeling uit zullen halen🥰 voor nu krijgt de kleine man de timmerhoek kado en wij zelf willen een keukenset kopen..

één maand geleden

Jazeker, kan gewoon! Op de opvang speelt hij ook graag met het keukentje. Ik heb ook een keuken van little dutch gekocht voor zijn verjaardag en van papa krijgt hij de werkbank van little dutch🤭

één maand geleden

Zou dit kunnen, een keukentje op de plek van de boekenkast? Ik was helemaal enthousiast maar mijn moeder zegt nu: pas op want er staan hete pannen op wat als er iets valt of spat en het komt op je kind… grrr nu ga ik weer twijfelen terwijl ik denk hoe vaak gebeurd dat nou en het keukentje past daar zo gezellig..

VRIEND

één maand geleden

Mn zoontje is mega druk met t keukentje van mn dochter. Lekker met de pannen slaan, deurtje open en dicht en open en dicht. En helemaal wild met al het groente en fruit etc wat er ligt (hout). Gooit dan weer al t spul in een emmer en er weer uit. Kortom zeker niet te vroeg. Mooi duurzaam kado zo.

één maand geleden

Super leuk om een keukentje te doen! Hier had ik al een keukentje staan van oudere zus. Vanaf het moment dat m’n kleine zich kon voortbewegen, gaat ze al naar het keukentje toe. Eerst alle spulletjes in en uit halen. Nu is ze zo ver dat ze met een lepeltje in een kopje ‘roert’ en doet alsof ze aan het drinken is (gedrag kopiëren van grote zus). Dus super leuk met genoeg ontwikkelingen voor de kleine! Die koffiehoek zou ik persoonlijk niet doen. Daar snappen ze echt nog niks van… zou dan een keukentje + inhoud kopen (het theeservies van Little Dutch, groente en fruit plankje etc)

één maand geleden

Wij hebben ook de koffiehoek, hier speelt ons dochtertje er al veel mee (bijna 11 maanden) Alles bekijken, voelen, mee timmeren 🙃 Voor haar verjaardag doen we ook een keukentje. Ze zit nu steeds aan de knoppen van de oven dus ik denk dat het wel een succes wordt :)

één maand geleden

Reactie op Doraxev🙋🏼‍♀️

Zou dit kunnen, een keukentje op de plek van de boekenkast? Ik was helemaal ...
Ik zou het keukentje aan de andere kant van het kookeiland neerzetten, dit vind ik toch te gevaarlijk. Zou geen risico nemen

één maand geleden

Nou dames, heb ze vandaag beiden gekocht voor zijn verjaardag. Bedankt voor jullie antwoorden ❤️