38 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Anne--88
Ik heb ook veel sites gehad voor een leuke tekst. En uiteindelijk wel iets ...
Haha love it!!
2 jaar geleden
Wij hadden voor onze eerste dochter een veel gedane uitspraak van mijn vriend omgetoverd tot tekst/spreuk
Op de binnenkant Vd kaart stond
Woorden kunnen niet omschrijven hoe blij wij zijn…
En op de achterkant Vd kaart stond dan
… maar cijfers wel, 10 uit 10
*Meestal zegt hij dit als we ergens eten en dan geeft ie een cijfer 😂
2 jaar geleden
Wij hebben een persoonlijke afbeelding gedaan bij onze eerste, voorwerpen die ons symboliseren en dan iets zelfgemaakt voor de baby, met de naam eronder. Dat dan een beetje mooi aankleden met achtergrondkleuren.
De keuze voor geen tekst was eigenlijk vooral vanwege de afgezaagdheid ervan en omdat onze familie uit verschillende talen bestaat en we het niet zagen zitten om verschillende versies in verschillende talen te regelen voor iedereen (en om een deel uit te sluiten door daar een buitenlandse taal op te zetten vonden we al helemaal een no go).
2 jaar geleden
Ik wilde heel graag: 'kijk dan, ineens is het later'
Vrij aangepast uit een songtekst van Snelle. Vond dat zo'n leuke zin! Maar m'n man zag dat niet zo zitten.
Uiteindelijk werd het voor de eerste 'daar ben je dan!'
Voor de tweede gaan we wel voor een zin uit een liedje wat we allebei mooi vinden. Maar ik ben even te egoïstisch om 'm te delen haha.
2 jaar geleden
Wij hadden bij de eerste; ‘Samen gaan we avonturen sparen.
Nu bij de tweede; ‘Grote avonturen beginnen klein. Ontdek de wereld met ons lieve …..’
2 jaar geleden
Mijn man had/heeft eigenlijk niet zo veel interesse in de geboortekaartjes, als het aan hem ligt zouden we niks doen of iets digitaal. Maar ik wil wel heel graag fysieke kaartjes 🤭 dat heeft hij wel geaccepteerd nu 😅
Van tekstjes was ik aan het twijfelen tussen 'Met z'n drieën is het nóg leuker' of 'Met jou begint onze mooiste reis' (We houden enorm van reizen).
Maar toen kwam van de proefdruk van een van de mogelijke kaartjes een kleine poster mee als cadeautje en daar stond op 'Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam.' Toen zei hij uit zichzelf dat hij dit wel een heel mooie zin vond, dus dat wordt het op ons kaartje 🥰
2 jaar geleden
Wij zijn ook niet van te zoetsappige teksten/gedichten of "veel woorden" gebruiken.
We zetten bovenaan het kaartje
Klein geluk
Groot geluk
Wat jij schrijft, blij dat je er bent, is toch mooi! Hoe ik het zie omschrijft het precies waar het op slaat, vanuit jullie geschreven! Succes, je gaat vast een passende tekst vinden!
2 jaar geleden
Reactie op Koffiemetmelk
Wij zijn ook niet van te zoetsappige teksten/gedichten of "veel woorden" ge ...
Dankjewel!
Ik vind blij dat je er bent dus ook prima en mooi maar partner zoekt toch iets anders en daarnaast moet het ook nog mooi klinken in het Italiaans ivm tweetalige familie. Alles met geluk viel af omdat dat niet mooi vertaald kon worden. Dat had ook mijn eerste keuze. Ik wilde eigenlijk 'dit is geluk'
Jouwe is ook heel mooi! Geen afgezaagde zinnetjes, gewoon mooi. Daar hou ik ook vab