38 Reacties

2 jaar geleden

Herkenbaar! Ben ook niet van de zoetsappige teksten, maar vind iets persoonlijks wel weer mooi. Kwam vanochtend toevallig deze tegen: vanaf het begin gek op elkaar, nu samen verliefd op jou. Vind het verliefd idee wel mooi, maar dat eerste deel weet ik niet zeker. Zo lastig!

2 jaar geleden

Pintrest heeft hele mooie teksten🩷

2 jaar geleden

Wij vonden het ook lastig, zijn ook niet van het zoetsappige. Voor onze eerste hadden wij: met zijn drieën is het nog leuker.

2 jaar geleden

Ik heb ook veel sites gehad voor een leuke tekst. En uiteindelijk wel iets gevonden wat bij ons past. Ooievaar? Niks ooievaar! Papa heeft met mama gestoeid, Uit hun liefde ben ik gegroeid!

2 jaar geleden

Reactie op Anne--88

Ik heb ook veel sites gehad voor een leuke tekst. En uiteindelijk wel iets ...
Haha love it!!

2 jaar geleden

Reactie op Anne--88

Ik heb ook veel sites gehad voor een leuke tekst. En uiteindelijk wel iets ...
Ons kind heeft 2 mama's dus deze tekst gaat hier niet op hahah😂

2 jaar geleden

Wij hadden voor onze eerste dochter een veel gedane uitspraak van mijn vriend omgetoverd tot tekst/spreuk Op de binnenkant Vd kaart stond Woorden kunnen niet omschrijven hoe blij wij zijn… En op de achterkant Vd kaart stond dan … maar cijfers wel, 10 uit 10 *Meestal zegt hij dit als we ergens eten en dan geeft ie een cijfer 😂

2 jaar geleden

Reactie op Muri16

Wij hadden voor onze eerste dochter een veel gedane uitspraak van mijn vrie ...
Oh dat is echt zoo leuk! Echt iets persoonlijks wat bij jullie past!

2 jaar geleden

Wij hebben een persoonlijke afbeelding gedaan bij onze eerste, voorwerpen die ons symboliseren en dan iets zelfgemaakt voor de baby, met de naam eronder. Dat dan een beetje mooi aankleden met achtergrondkleuren. De keuze voor geen tekst was eigenlijk vooral vanwege de afgezaagdheid ervan en omdat onze familie uit verschillende talen bestaat en we het niet zagen zitten om verschillende versies in verschillende talen te regelen voor iedereen (en om een deel uit te sluiten door daar een buitenlandse taal op te zetten vonden we al helemaal een no go).

2 jaar geleden

Ik wilde heel graag: 'kijk dan, ineens is het later' Vrij aangepast uit een songtekst van Snelle. Vond dat zo'n leuke zin! Maar m'n man zag dat niet zo zitten. Uiteindelijk werd het voor de eerste 'daar ben je dan!' Voor de tweede gaan we wel voor een zin uit een liedje wat we allebei mooi vinden. Maar ik ben even te egoïstisch om 'm te delen haha.

2 jaar geleden

Wij gaan voor “blote voeten, wilde haren, samen avonturen sparen” Omdat we op de motor vaak op vakantie gaan etc.

2 jaar geleden

Wij krijgen een regenboogkindje💙. Dus wij vermelden wel iets van z'n sterrenbroertje. En; zo klein, zo bijzonder, ons grote wonder. Want na deze zwangerschap is het wel echt een wondertje. Kan mij niet snel genoeg gaan!

2 jaar geleden

Wij hebben op het geboortekaartje een gedichtje gezet die de beppe van mijn vriend heeft bedacht (een Fries gedichtje). We hebben gevraagd of ze dit keer weer een gedichtje voor ons wil maken ☺️

2 jaar geleden

Wij hadden bij de eerste; ‘Samen gaan we avonturen sparen. Nu bij de tweede; ‘Grote avonturen beginnen klein. Ontdek de wereld met ons lieve …..’

2 jaar geleden

Dit hebben wij!🥰

2 jaar geleden

Mijn man had/heeft eigenlijk niet zo veel interesse in de geboortekaartjes, als het aan hem ligt zouden we niks doen of iets digitaal. Maar ik wil wel heel graag fysieke kaartjes 🤭 dat heeft hij wel geaccepteerd nu 😅 Van tekstjes was ik aan het twijfelen tussen 'Met z'n drieën is het nóg leuker' of 'Met jou begint onze mooiste reis' (We houden enorm van reizen). Maar toen kwam van de proefdruk van een van de mogelijke kaartjes een kleine poster mee als cadeautje en daar stond op 'Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam.' Toen zei hij uit zichzelf dat hij dit wel een heel mooie zin vond, dus dat wordt het op ons kaartje 🥰

2 jaar geleden

Dank voor alle tips! De meest genoemde zijn dus wel te zoetsappig voor mij😬 maar zitten een paar interessante tussen. Nu weer verder dubben😊

2 jaar geleden

Wij zijn ook niet van te zoetsappige teksten/gedichten of "veel woorden" gebruiken. We zetten bovenaan het kaartje Klein geluk Groot geluk Wat jij schrijft, blij dat je er bent, is toch mooi! Hoe ik het zie omschrijft het precies waar het op slaat, vanuit jullie geschreven! Succes, je gaat vast een passende tekst vinden!

2 jaar geleden

Reactie op Koffiemetmelk

Wij zijn ook niet van te zoetsappige teksten/gedichten of "veel woorden" ge ...
Dankjewel! Ik vind blij dat je er bent dus ook prima en mooi maar partner zoekt toch iets anders en daarnaast moet het ook nog mooi klinken in het Italiaans ivm tweetalige familie. Alles met geluk viel af omdat dat niet mooi vertaald kon worden. Dat had ook mijn eerste keuze. Ik wilde eigenlijk 'dit is geluk' Jouwe is ook heel mooi! Geen afgezaagde zinnetjes, gewoon mooi. Daar hou ik ook vab

2 jaar geleden

Bij ons staat er “Al het moois in de wereld Overtref jij moeiteloos” 🩷