Ik heb de telefoon laten vallen op mijn bijna 12 weken oude baby’s hoofdje 🥺🥺😭😭 ze heeft niet gehuild en sliep rustig door maar nu voel ik alsof ze een deukje heeft op haar schedel aan de voorkant ongeveer waar de kroonnaad loopt. Kan het zo zijn dat dit gekomen is door de telefoon 🥺🥺 ze slaapt en drinkt wel gwn nrml… voel me zo’n slechteeeee moeder. Is dit ook wel eens bij jullie gebeurd?
Het is bij mij wel eens bijna gebeurd. Telefoon viel er net naast😅
Je bent geen slechte moeder! Kan iedereen overkomen.
Misschien toch even laten nakijken door een dokter? Ookal is het alleen om jezelf gerust te stellen
die deuk zat et waarschijnlijk altijd al. aan de bovenkant is de schedel nog open en zit er best een grote deuk op deze leeftijd.
daarnaar kunnen ze tegen een stootje 🥰 als ze geen kick gaf en gewoon zichzelf is zou ik me niet druk maken.
Je bent echt geen slechte moeder kan iedereen gebeuren! Is het niet de fontanel die je voelt? Dat is bij een baby’tje nog open en gaat vanzelf dicht, maar dat voelt letterlijk als een deukje.
Bij mij ook gebeurd🙋🏻♀️🤦🏻♀️. Heb een popsocket gekocht zodat het minder waarschijnlijk is dat het nog eens gebeurd😅. Zit er aan de andere kant van het hoofdje niet hetzelfde deukje?🥰