7 Reacties

2 jaar geleden

Het is bij mij wel eens bijna gebeurd. Telefoon viel er net naast😅 Je bent geen slechte moeder! Kan iedereen overkomen. Misschien toch even laten nakijken door een dokter? Ookal is het alleen om jezelf gerust te stellen

2 jaar geleden

Dit gebeurt bij zooooo veel moeders! Heb ik ook gehad hoor. Nooit iets aan overgehouden. Ik heb alleen nooit iets als een deukje gezien.

2 jaar geleden

die deuk zat et waarschijnlijk altijd al. aan de bovenkant is de schedel nog open en zit er best een grote deuk op deze leeftijd. daarnaar kunnen ze tegen een stootje 🥰 als ze geen kick gaf en gewoon zichzelf is zou ik me niet druk maken.

2 jaar geleden

Yup al paar 3x😅.. daardoor ben je niet slecht hoor!

2 jaar geleden

Je bent echt geen slechte moeder kan iedereen gebeuren! Is het niet de fontanel die je voelt? Dat is bij een baby’tje nog open en gaat vanzelf dicht, maar dat voelt letterlijk als een deukje.

2 jaar geleden

Bij mij ook gebeurd🙋🏻‍♀️🤦🏻‍♀️. Heb een popsocket gekocht zodat het minder waarschijnlijk is dat het nog eens gebeurd😅. Zit er aan de andere kant van het hoofdje niet hetzelfde deukje?🥰

2 jaar geleden

Reactie op draakje13

Bij mij ook gebeurd🙋🏻‍♀️🤦🏻‍♀️. Heb een popsocket gekocht zodat het mind ...
Er is inderdaad aan de andere kant ook een soort gelijke deukje, maaaar veel minder diep vandaar dat het mij zo liet twijfelen 🫠