Hi! Ik heb een zoontje van 10 maand. Ik gaf mijn zoontje live BV. Ik ben opnieuw in verwachting (19 wkn) en de productie is gewoon op. Ik heb gekolft etc, maar er komt nagenoeg niets meer uit. Ik had al het idee dat het wat terug liep en was al begonnen met kv aan te bieden. Hij wilde er niets van weten. Inmiddels lijkt dat gelukkig stuk beter te gaan. Hij dronk vier dagen prima de fles 3x op een dag 180ml. Twee dagen geleden werd hij ziek, spugen en koorts. Ook dat lijkt gelukkig nu weer stuk beter te gaan. Eten en water, lauwe thee wil hij wel maar weer geen melk / fles.
Ik zit te grappen " hij is vd borst en is meteen ziek". Maar zou hij ziek geworden kunnen zijn vd KV? Of de overgang hiervan?
In hoeverre is het echt nodig dat hij de melk krijgt?... Hij eet, drinkt echt alles en dat gaat gewoon heel goed. In principe tm het eerste levensjaar is de melk belangrijk maarja kan het er ook niet in proppen. Wellicht over een paar dagen als hij echt weer de oude is na het ziek zijn, dat hij wel weer de fles wil.
Wellicht mensen met tips, of ervaring hierin? Wat te doen om tussentijds toch melk oid binnen te krijgen?
Bedankt