12 Reacties

2 jaar geleden

Voor in het ziekenhuis, of thuis? Want in het ziekenhuis is het super warm 馃槄 En verder een hoge legging ofzo. Iets wat in elk geval niet low waist is, maar ver over je wond valt. Je buik zal nog flink gezwollen zijn na een keizersnede, dus je kunt nog prima zwangerschapsleggings enzo aan.

2 jaar geleden

Reactie op Spirit

Voor in het ziekenhuis, of thuis? Want in het ziekenhuis is het super warm ...
Ja vooral voor thuis eigenlijk. Voor de eerste weken, totdat de wond wat meer genezen is. Dankjewel. Ga ik daar eens naar kijken, misschien icm met een wijder jurkje?

2 jaar geleden

Ik heb vorige week een keizersnede gehad en draag mijn zwangerschaps leggings. Omdat mijn buik nog gezwollen is past het allemaal nog prima en knelt er niks. Vraag trouwens het ziekenhuis om extra netbroekjes (onderbroeken). Die kan je gewoon wassen en zitten 100x beter over de wond heen dan een gewone onderbroek

2 jaar geleden

Ik heb 2 weken geleden een geplande keizersnede gehad. Ik draag vooral een legging in combinatie met oversized blouses en sweaters. Voor thuis heb ik een aantal mooie pyjama鈥檚 die op huispakken lijken in een maatje groter. Zo valt alles mooi ruim over mijn buik. En wat hier ook al eerder is gezegd, vraag om een paar extra net onderbroekjes van het ziekenhuis. Die zijn heel fijn en stretchy. Heb ik ook gedaan.

2 jaar geleden

Ik heb dinsdag een ongeplande keizersnede had. De eerste dagen in ziekenhuis had ik alleen een netbroekje en bigshirt aan. Nu is dag 3( keizersnede was om 23.31) en heb lekker wijde huispakken aan thuis. Inmiddels ook gewoon mijn eigen boxers. ( die zijn toch lekker hoog). Ik vind de wond pijn mee vallen. De spierpijn in buik vind ik erger. Succes over 1.5 week

2 jaar geleden

Ik volg even! Ik krijg ook binnenkort een geplande keizersnede. Welke leggings zijn fijn om te dragen? Gewoon de standaard leggings van de H&M bijvoorbeeld?

2 jaar geleden

Ik heb sowieso tot 5 weken erna nog netbroekjes gedragen. Ze zitten fijn over de wond en door de gaatjes erin had ik ook het gevoel dat het beter ventileerde en beter was voor het genezingsproces. Onder mijn jurkjes trok ik vaak mijn zwangerschapspanty aan. Pas een paar weken erna. In het begin kon ik niet veel verdragen op mn wond. Wel heel lastig als je net een keizersnede hebt tijdens de koudere dagen. 馃

2 jaar geleden

Heb 2,5 jaar geleden keizersnede gehad, erna echt nog geleefd in mijn zwangerschapsleggings. Had simpele van de bonprix en lidl dacht ik. Deze liggen al klaar voor in mijn koffer en thuis. Zitten straks genoeg om niet af te zakken, maar los genoeg om geen druk op de wond te leggen. Ik had er 1 die met de naad echt precies op de wond zat, dit was niet fijn. Verder inderdaad, high waist leggings/broeken oid en losse jurkjes, grote shirts. Waar jij je goed in voelt! Belangrijkste vond ik dat er geen extra druk of wrijving bij de wond was.

2 jaar geleden

Reactie op Ooievaar1234

Ik volg even! Ik krijg ook binnenkort een geplande keizersnede. Welke leggi ...
Ik heb deze van de zomer in 3 kwart veel gedragen, nu deze lange besteld voor na de keizersnede. Ik vind ze heel fijn zitten en denk dat ze na de keizersnede ook prima zitten! https://www.zalando.nl/anna-field-mama-legging-black-ex429b00d-q11.html?wmc=CRM31_TMS_NL.ONL_MIX_NMT_TM009_009_231013.&cd084=img_item&cd085=f4bbb0f2-18ce-4288-bae1-5384d5947c16&wt_cd=4bcf4d1ecf1ff4c621428760c6380da4&tm_hem=caa84364d6352cd21efada37b9a19523

VRIEND

2 jaar geleden

Lekker je zwangerschap legging/jogging/sportlegging. Had in het begin nog niets "normaals" aan.

2 jaar geleden

Reactie op Ooievaar1234

Ik volg even! Ik krijg ook binnenkort een geplande keizersnede. Welke leggi ...
Ja hoor. Of de flared zwangerschaps broeken die je veel ziet. Zolang de broek geen naad heeft op de bikinilijn zeg maar, zit het prima. Zo'n broek zit bijvoorbeeld ook heerlijk en kan je langer door dragen: Kijk wat ik op Zalando ontdekt heb! Pieces Maternity-PMLINA FLARED PANT - Broek - monks robe https://www.zalando.nl/pieces-maternity-pmlina-pant-broek-monks-robe-piv29b01s-o11.html

2 jaar geleden

Reactie op Reiziger

Ja hoor. Of de flared zwangerschaps broeken die je veel ziet. Zolang de br ...
Oh deze ziet er heeel comfy uit 馃憣馃徎 thanks voor de tip