6 Reacties

3 maanden geleden

De alpro groeimelk soja (met het girafje). Die gebruiken wij voor beide kinderen de 1 ivm een lactose intolerantie & de ander ivm (inmiddels overgroeide) kma

3 maanden geleden

Soja is inderdaad de meest volwaardige vervanger. Mijn oudste reageerde alleen niet zo goed op soja met haar eczeem, toen overgestapt naar de haver groeimelk (met aapje).

3 maanden geleden

Apro groeimelk heb je ook in haver variant met een aapje erop. Mijn dochter reageerde ook niet goed op soja en deed het hier heel goed op.

3 maanden geleden

Je kan ook overwegen nog een jaar extra op bijv pepti te blijven. Het idee hierachter is: advies is zeker tot 2 jaar borstvoeding. En kunstvoeding komt het dichtstbij borstvoeding, is onderzocht en veilig bij baby’s. Je weet zeker dat alles dat erin zit, noodzakelijke stoffen zijn. Babymelk wordt erg streng gecontroleerd. Dit is niet zo met alle groeimelken/opvolg melk ed. Wil niet zeggen dat het slecht is hoor. Maar ikzelf vind het prettig zo dicht mogelijk bij borstvoeding te blijven.

3 maanden geleden

Ik zie mensen hier reageren over de alpro groeimelk haver. Dit was er inderdaad wel, deze is alleen uit de productie gehaald door Alpro. Misschien wel handige info voor TS