16 Reacties

2 jaar geleden

Wij gaan met exact 33 weken nog een week op vakantie in Frankrijk op 4,5 uur rijden. Doe gewoon waar jij je prettig bij voelt.

2 jaar geleden

Gewoon doen, nog even lekker genieten en al helemaal als je je nog goed voelt. Ik kom net terug uit Kroatië en ben nu ook bijna 34 weken en voel mij verder prima, ondanks de hele reis😉😊
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Ik ga met 37 weken nog een weekend weg op 4 uur rijden... is wel een beetje living on the edge maar ga met mijn eigen auto en mocht ik me toch niet goed voelen is er vast iemand die me terug wil rijden :)

2 jaar geleden

Reactie op Ladymelis

Gewoon doen, nog even lekker genieten en al helemaal als je je nog goed voe ...
Goed niet helaas al de hele zwangerschap, maar thuis ook niet dus..oehhh heerlijk kroatie 🤗

2 jaar geleden

Wij gaan een midweek weg als ik 35 weken ben en het is 45 min van ons huis vandaan. Wel vind ik het een fijn idee dat we het 3 dagen van te voren nog kunnen annuleren mocht ik mij echt niet meer goed voelen. Een vriendin van mij is net ook 4 dagen weg geweest terwijl ze 37 weken is. Ging prima, alleen moet je gewoon iets rustiger aan doen

2 jaar geleden

Ik ben bij mijn eerste zwangerschap met 32 weken voor nog 2 weken naar Turkije op vakantie gegaan. Kwam met 34 weken dus terug. Doe gewoon waar jij je goed bij voelt. 50 minuten met de auto rijden is ook niet super lang gelukkig, dus mocht er wel iets gebeuren ben je ook zo weer thuis. Wat mij wel geruststelling gaf was dat ik in voor op vakantie wel wat noodnummers van ziekenhuis, huisarts, verloskundige enzo had opgezocht mocht ik het nodig hebben. Maar dit is met 50 minuten afstand niet echt van toepassing

2 jaar geleden

Wij gaan eerste weekend van september nog weg, 2 uur rijden. Ik ben dan 34 weken. Zou niet weten waarom ik niet zou kunnen gaan. Vluchtkoffer mee in de auto, daar hebben ze ook ziekenhuizen 🤪

2 jaar geleden

Ik ga met 36 weken nog een weekend weg op ruim een uur rijden... Wat eerder ook al gezegd werd, als er dan iets gebeurt, zijn er daar ook ziekenhuizen.

2 jaar geleden

Ik vind 50 minuten eerlijk gezegd niets, dat moesten wij ineens naar het ziekenhuis bij de bevalling van de eerste. Als je je er goed genoeg voelt om een weekend weg te gaan zou ik zeer zeker gaan

2 jaar geleden

De meeste baby’s worden geboren tussen 37 en 42w. Met die wetenschap staat hier al heel lang een korte vakantie in Italië gepland met 35w. Een uurtje zou ik dus zeker aandurven; ook daar is een ziekenhuis. En bedenk je ook dat er met 33w nog mensen werken op een uur rijden afstand van huis…

2 jaar geleden

Wij hebben met bijna 34 weken nog een weekend Londen met een grote groep vrienden gepland staan. Dit was al gepland voor ik zwanger werd. Wij besluiten op het laatste moment of we wel of niet mee gaan. Temeer omdat ons zoontje met 35 weken geboren is.

2 jaar geleden

Ik ga morgen nog een week naar Mallorca ben dan bijna 32 weken en weer terug met 33😊. Zolang jij je goed voelt zou ik het gewoon lekker doen!

2 jaar geleden

Wij gaan dan 3,5 uur rijden naar Luxemburg een midweek. In het ergste geval beval je in een ander ziekenhuis maar ik maak me eerder druk over het feit dat het dan veel te vroeg is ipv waar dat dan gebeurd.

2 jaar geleden

Ik heb 3 weken voor mijn uitgerekende datum nog een weekendje weg met vriendinnen. Iets eerder was fijner geweest maar t kon niet anders gepland worden. Gemiddeld bij een eerste beval je met 40.5 en bij een tweede met 40.3. Dus in dat opzicht kleine kans dat er iets gebeurd!

2 jaar geleden

Met 33 weken ben ik nog gewoon aan het werk en dus regelmatig verder van huis. Zou me er niet druk om maken!

2 jaar geleden

Ik ga zelf ook een nachtje weg bij 33 weken. Maak mij er niet druk om komt wel goed. Hoop alleen dat ik een relaxt bed heb daar. 😅