28 Reacties
2 maanden geleden
Hier bij de opvang doen ze dat wel. Heb al van veel verschillende kindjes een traktatie voorbij zien komen bij mijn zoontje.
2 maanden geleden
Wij doen het wel, maar hoeft natuurlijk niet. Ik heb gekozen om een katoenen zakje met zandvormpje, mini bellenblaasje en knijpfruitje te doen, maar je kan prima ook alleen een knijpfruitje (of niks) doen. Bij mij op mijn werk krijgen de kids ook een cadeautje met hun verjaardag, dus vindt het dan wel leuk om ook een traktatie voor de kids en juffen/collega's te maken haha
2 maanden geleden
Zag pas heel leuk een rijstwafeltje in een zakje en dan daarop nijntje knutselen. Google maar eens. Simpel en leuk.
2 maanden geleden
Bij ons op de opvang gebeurt het ook. Maar niets moet natuurlijk. Persoonlijk vind ik het wel leuk om de verjaardag niet zomaar voorbij te laten gaan en heb ik een traktatie. Soms zijn het enorme kunstwerken met tierelantijntjes en allemaal cadeaus voor de kinderen, dat vind ik nogal overdreven. Het zijn maar baby's. Ik heb gekozen voor een knijpfruit, omdat mijn kindjes die super lekker vinden en het al vanaf hele jonge leeftijd gegeten kan worden. Iedereen heeft er dan wat aan. Ik heb ook wel hele ingewikkelde spellen of klei voor 3+ gekregen die ik als het ware meteen weg heb kunnen gooien aangezien mijn kind daar niets mee kan.
2 maanden geleden
Onze dochter wordt bijna 1 en gaat ook trakteren op de opvang. Ik vind het vooral zelf heel leuk. Denk dat zij er nog weinig van mee krijgt 馃槀
We gaan een Nijntje uitprinten / knippen. Knijpfruit + kleine HEMA uitdeel bellenblaas eraan doen en klaar is Kees. Voor de 3 leidsters heb ik alvast Rituals doucheschuim gehaald en ik haal een appeltaartje van de AH voor ze.
2 maanden geleden
Reactie op Daphne1314
Onze dochter wordt bijna 1 en gaat ook trakteren op de opvang. Ik vind het ...
Leuk! Je hebt hele leuke cupcake vormpjes van Nijntje bij de Hema, daar zou je misschien ook wel de knijpfruit en bellenblaas in kunnen doen.
Ook leuke tip zo voor de leidsters. Ik heb vaak superleuke dingen voor de kids, maar dan die juffen haha dat weet ik nooit zo goed.
2 maanden geleden
Reactie op mam123aatje
Leuk! Je hebt hele leuke cupcake vormpjes van Nijntje bij de Hema, daar zou ...
Wat leuk! Bedankt voor de tip. Ik ga deze week even kijken bij de HEMA 馃檶馃徎
2 maanden geleden
Wij gaan ook trakteren! Maar gekozen voor speelgoed. Het zijn 2 groepen dus die krijgen speelgoed van ons voor op de opvang!
We hebben al zovaak knijpfruit en rozijntjess gehad. Dacht even wat anders!
Ik laat het inpakken en de kinderen mogen het samen uitpakken!
De leidsters vonden het een erg leuk idee!
2 maanden geleden
Reactie op Sam1996
Wij gaan ook trakteren! Maar gekozen voor speelgoed. Het zijn 2 groepen dus ...
Zeker een leuk idee! Wij gaan ook kleine leesboekjes uitdelen.
Hebben al een paar keer een klein speelgoedje gekregen bij een verjaardag, een plastic bootje en een soort bijtspeeltje. Het lastige daarvan vind ik dat je niet weet waar het vandaan komt en of het veilig is. Bij ons ging dat dus direct de prullenbak in. Echt zonde, maar wil het risico niet nemen dat het van een goedkope Chinese webshop komt 馃
2 maanden geleden
Ik ben begonnen met het (test) maken. Nijntje wordt wat kleiner en wat mooier uitgeknipt ofc. Op de achterkant zit knijpfruit zodat het blijft staan. 馃尭
2 maanden geleden
Ik heb de traktaties vast in elkaar gezet 馃ぉ
Een uitdeelboekje (nijntje en dikkie dik), knijpfruit, rozijntjes en een bellenblaas.