40 Reacties

9 maanden geleden

Idd Bumba of Nijntje juf Roos Woesel en Pip

9 maanden geleden

Puffin Rock op Netflix is echt heel leuk en rustig

9 maanden geleden

Puffen rock op Netflix Nijntje op YouTube Super simple songs op YouTube Peppa pig Ms Rachel

9 maanden geleden

Oh en idd ook Engels. Hij pikt echt Engelse woordjes op. Mooi meegenomen 😂

9 maanden geleden

Kabouterplop op YouTube en dan liedjes en korte verhaaltjes valt hier in de smaak. En kinderen voor kinderen ook (wel wat drukker)

9 maanden geleden

Cocomelon laan op Netflix is hier nu favoriet

9 maanden geleden

Hier is miss rachel de hit. Onze oktober dochter doet ook alles mee🫠🤣

9 maanden geleden

Tiktak! 😁

9 maanden geleden

Maar het liefst de hele dag bumba🫠

9 maanden geleden

Ta-daaa op NPO start! Is echt heel geschikt voor de leeftijd en ze vinden het ook nog eens leuk.

9 maanden geleden

Mike en Molly! 🐑

9 maanden geleden

Nijntje, Teletubbies

9 maanden geleden

Hier kijken we soms Miss Rachel, hij vindt het leuk. Verder kijk ik eigenlijk alleen (hele) oude tekenfilms (ze zijn veel rustiger, qua kleur, beweging, geluid), uit verschillende landen. Zo is the little mole (krtel) een grote hit. Zijn korte filmpjes (zonder gepraat verder). Ik kwam daae toevallig op na een zoektocht op youtube.

9 maanden geleden

Duck tv

9 maanden geleden

Mijn dochter houdt heel veel van dieren, o.a. honden. Ze had een keer per ongeluk een honden filmpje opgezet op YouTube. Snap nog steeds niet hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen. Maar dat is een grote hit hier! Heet honden tv oid. En dan zie je gewoon honden spelen bij een soort opvang. Gebeurt verder helemaal niet. Dus extreem trage tv, maar zij vindt het geweldig. Dus als je ook een dierenfan hebt, is zoiets ook leuk

9 maanden geleden

Kabouter plop liedjes vindt mijn zoontje helemaal geweldig en ook kinderen voor kinderen. Hij vindt het ook heel leuk om naar andere kindjes te kijken 😄

9 maanden geleden

Ik zet op wat hij leuk vind (eigenlijk alleen via youtube op de tv) , keuze is uit: Nijntje (op moment geen succes) Dikkie dik voorleesverhalen 👍 Pretlettertjes Juf roos liedjes Nederlandse kinderliedjes Dikkertje dap video met blauwe achtergrond of de sesamstraat versie 🫣 (op dit moment fav liedje) Vaak wil hij gewoon chillen op zn (voedings)kussen languit en dikkie dik kijken. Andere keren hebben we de nederlandse kinderliedjes op de achtergrond aan staan terwijl hij speelt. Als hij dan wat leuks hoort of ziet kijkt hij even maar daarna speelt hij gewoon weer door. Ik snap dat schermtijd niet goed is op deze leeftijd maar aan de andere kant, hij leert het ook negeren. En dat vind ik eigenlijk ook wel belangrijk 🤭

9 maanden geleden

Reactie op smuldersfo

Tiktak! 😁
Dat doen wij voor het slapen gaan 🤣

9 maanden geleden

Het zandkasteel Waffel de wonderhond Teletubbies Juf Roos Tik tak En liedjes van kinderen voor kinderen (oudste zus vind dit geweldig!)

9 maanden geleden

Tiktak via youtube is hier echt een hit. Iets anders heeft ze nog niet gezien en dit is echt perfect om even 5 minuten je handen vrij te hebben haha