40 Reacties
9 maanden geleden
Puffen rock op Netflix
Nijntje op YouTube
Super simple songs op YouTube
Peppa pig
Ms Rachel
9 maanden geleden
Oh en idd ook Engels. Hij pikt echt Engelse woordjes op. Mooi meegenomen 😂
9 maanden geleden
Kabouterplop op YouTube en dan liedjes en korte verhaaltjes valt hier in de smaak. En kinderen voor kinderen ook (wel wat drukker)
9 maanden geleden
Hier kijken we soms Miss Rachel, hij vindt het leuk.
Verder kijk ik eigenlijk alleen (hele) oude tekenfilms (ze zijn veel rustiger, qua kleur, beweging, geluid), uit verschillende landen. Zo is the little mole (krtel) een grote hit. Zijn korte filmpjes (zonder gepraat verder). Ik kwam daae toevallig op na een zoektocht op youtube.
9 maanden geleden
Mijn dochter houdt heel veel van dieren, o.a. honden. Ze had een keer per ongeluk een honden filmpje opgezet op YouTube. Snap nog steeds niet hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen. Maar dat is een grote hit hier! Heet honden tv oid. En dan zie je gewoon honden spelen bij een soort opvang. Gebeurt verder helemaal niet. Dus extreem trage tv, maar zij vindt het geweldig. Dus als je ook een dierenfan hebt, is zoiets ook leuk
9 maanden geleden
Ik zet op wat hij leuk vind (eigenlijk alleen via youtube op de tv) , keuze is uit:
Nijntje (op moment geen succes)
Dikkie dik voorleesverhalen 👍
Pretlettertjes
Juf roos liedjes
Nederlandse kinderliedjes
Dikkertje dap video met blauwe achtergrond of de sesamstraat versie 🫣 (op dit moment fav liedje)
Vaak wil hij gewoon chillen op zn (voedings)kussen languit en dikkie dik kijken. Andere keren hebben we de nederlandse kinderliedjes op de achtergrond aan staan terwijl hij speelt. Als hij dan wat leuks hoort of ziet kijkt hij even maar daarna speelt hij gewoon weer door. Ik snap dat schermtijd niet goed is op deze leeftijd maar aan de andere kant, hij leert het ook negeren. En dat vind ik eigenlijk ook wel belangrijk 🤭