7 Reacties

4 maanden geleden

Hee super schrikken! Snap helemaal dat dat echt zo naar is. Gelukkig huilde ze gelijk en was ze niet suf, dat is goed! Baby's kunnen heel veel hebben gelukkig. Sterkte met de schrik♥️ zulke dingen gebeuren, je kunt niet altijd overal bovenop zitten!

4 maanden geleden

Ja hoor hier laatst ook gebeurt.... mijn man draaide zich 2 sec om en boem. Gelijk huilen en na het troosten weer lekker verder spelen,lachen en kletsen. Wel even in de gaten gehouden en of ze nog goed drinkt en eet.

4 maanden geleden

Oudste is een keer uit onze boxspring gerold toen hij een stuk jonger dan 9 maanden was, jongste is een keer van de bank gerold. Gelijk huilen is een goed teken en even in de gaten houden of ze niet gaat spugen. Baby's kunnen inderdaad veel hebben. Onze kids hebben er niks aan over gehouden gelukkig.

4 maanden geleden

Mijn dochtertje is ook al gevallen van de sofa. Harde bonk. Ik denk dat ze soms ook gewoon zo hard huilen van het verschrikken. En van onze reactie 😄. Kan gebeuren! Als ze snel weer gaan spelen is het wel oké denk ik. Hou haar gedrag goed in het oog komende uurtjes. Als ze je het idee hebt dat ze misselijk is, moet spuwen, hangerig en erg slaperig is zou ik naar de arts gaan.

4 maanden geleden

Hier een paar keer van de bank of van een verhoging naar onze keuken. Zeker niet prettig maar ze moeten er toch wel zelf van leren. We kunnen ze niet behoeden voor alle pijntjes! NIet te schuldig voelen, het kan gebeuren.

4 maanden geleden

Denk dat dit de meesten is gebeurd. Eerste keer schrik je altijd zo hard. Wij zijn bij de eerste hulp geweest maar was niks aan de hand!

4 maanden geleden

Ik heb een keer gehad dat ik mijn toen 10 maanden oude baby in de deurpost zette naast zn grotere broer. Een paar stappen gezet voor een foto, want ja, leuk voor papa om te zien hoe ze in de deuropening aan het wachten zijn tot papa thuiskomt. Ik zet 2 passen naar achter voor de foto, zoon valt naar voren. Op de stenen, want uiteraard was de mat ook verschoven op dat moment. Neus helemaal open...baby hard huilen..mama hard huilen. En toen kwam papa thuis. Je maakt fouten en je leert ervan. Ik heb nu 4 kinderen en je gaat echt nog veel fouten maken. En die zal je blijven maken. Maar das gelijk ook wat we onze kinderen willen meegeven: fouten maken hoort erbij, het gaat hoe je ermee omgaat.