11 Reacties

2 dagen geleden

Wij zijn toen onze dochter 22 maanden was hierheen geweest. Vliegen ging super en het park was echt ideaal. Knappe huisjes met 2 slaapkamers en op loopafstand van peuter zwembad en speeltuinen. Dit jaar moeten we nog kijken waar we heen gaan. Onze dochter is dan bijna 4 en zoon 19 maanden. https://www.tui.nl/hd-parque-cristobal-gran-canaria-50956158/

2 dagen geleden

Wij gaan eind mei naar Itali毛 met de auto. We hebben daar een huis gehuurd met een omheinde tuin en alles is op de begane grond. We gaan samen met mijn ouders, maar hebben aparte ruimtes waar we ons kunnen terugtrekken. Als het weer drama nachten worden net zoals afgelopen zomer, dan kunnen mijn ouders de nachten deels overnemen en kunnen wij lekker slapen馃槾

2 dagen geleden

Reactie op JoanneJ

Wij gaan eind mei naar Itali毛 met de auto. We hebben daar een huis gehuurd ...
Wij zijn afgelopen zomer naar een all incl. hotel geweest in Turkije. Het hotel was heel kindvriendelijk. Fijne zwembaden, baby/kinder buffet en schone kinderstoelen overal. All incl. vond ik fijn, omdat eten dan geen onderneming was, wat voor mij wat makkelijker was. Ik ben opzoek naar een accommodatie all incl. in Turkije met een schaduwdoek boven het baby/kinderzwembad. Heeft iemand tips? 馃檲

2 dagen geleden

Reactie op JoanneJ

Wij gaan eind mei naar Itali毛 met de auto. We hebben daar een huis gehuurd ...
Misschien een domme vraag maar hoe zoek je op huisjes met omheinde tuin? Lijkt me ideaal namelijk

2 dagen geleden

Op die leeftijd is stilzitten inderdaad erg lastig. Persoonlijk zou ik gaa voor een vlucht van 2 uur, max 3 en veel (nieuw) friemel speelgoed meenemen om nog een beetje uitdaging te kunnen bieden. Wij zijn ook nog op zoek maar zijn vorig jaar op een camping in Rimini Itali毛 geweest met Roan. Dat was echt een aanrader! Vriendelijk personeel, kleine camping, aan zee met zwembad en Spray Park wat ook heel leuk is voor hele kleintjes. Het waren soort sta caravans, maar vrij luxe en een ruim en omheind terras

2 dagen geleden

Reactie op tay3

Wij zijn afgelopen zomer naar een all incl. hotel geweest in Turkije. Het h ...
Wij zijn naar sunis elita beach bij Side geweest afgelopen jaar. Daar zit een soort overkapping/veranda achtig iets boven het kinder/pierenbadje.

2 dagen geleden

Ik ga met mijn zoontjes (4 en dan 15 maanden) en ouders in januari 12 dagen naar de canarische eilanden All inclusief zodat ik niet elke dag het eten hoef te regelen vind ik wel zo fijn. Het is een hotel met kinderen zwembaden en baby bedje op de kamer. Ik heb voor het laatst gevlogen toen de oudste 1,5 was en dat ging toen wel goed omdat hij heen en terug merendeel heeft geslapen. Nu vlieg ik ook heen s ochtends vroeg (dus s nachts uit bed en weg) en terug s avonds (s nachts terug) ben heel benieuwd hoe het nu met 2 kinderen zal gaan. Heen zitten me ouders ook in het vliegtuig, terug ga ik alleen met de jongens omdat me ouders langer blijven, ik vind het ergens best spannend allemaal 馃檲 Iemand nog tips om de jongens zoet te houden in het vliegtuig?

茅茅n dag geleden

Reactie op Ess2

Ik ga met mijn zoontjes (4 en dan 15 maanden) en ouders in januari 12 dage ...
Heb je een link van het hotel? Ik ben wel benieuwd

茅茅n dag geleden

Wij gaan in de zomer weer naar Spanje met de auto. Heenweg rijden we 's nachts, dan slaapt ie als het goed is haha. Terugweg rijden we overdag met een overnachting. Op tijd stoppen voor een wandeling, even spelen en een picknick. We zitten op een niet al te grote camping.

茅茅n dag geleden

Reactie op M30

Op die leeftijd is stilzitten inderdaad erg lastig. Persoonlijk zou ik gaa ...
Ons zoontje was tegen die leeftijd juist weer heel makkelijk. De ergste beweegdrang was er wel af. Ligt dus echt aan je kind denk ik. Wij gaan naar Bali in de zomer. Nemen wel nachtvluchten zodat er vooral geslapen wordt. Maar we kunnen ook 4,5 week gaan.

茅茅n dag geleden

Wij gaan vliegen. Ja ze zitten minder stil maar in de auto is dat nog lastiger. In vliegtuig kan je eten, tv kijken en heen en weer lopen. Mijn ervaring is dat dat relaxter is. Wij kiezen voor kleinschalig resort met zwembad, pierenbad en restaurant/bar. Dan kunnen we kind in kamer leggen en aan zwembad liggen of wat eten.