10 Reacties

9 dagen geleden

Volg

9 dagen geleden

Bij hemnature verkopen ze een natuurlijke antimuggenspray, speciaal voor baby鈥檚. Weet eigenlijk niet of ik de link mag delen hier? Maar anders moet m鈥檔 comment even verwijderd worden :) zal 鈥榤 hierna posten en anders even googlen op Incia insectenspray!

9 dagen geleden

..

9 dagen geleden

Er is anti mug voor kinderen, kan je halen bij de Etos. Verder airco aan, daar houden muggen ook niet van. Vooral denken aan dingen die je niet daar last minute wil moeten halen: - medicijnen zoals minder paracetamol en andere medicatie die je denkt nodig te hebben in kinderdosering - ors geschikt voor kinderen - thermometer Handig vind ik: - grote hydrofiele doeken, voor afdrogen en om op te spelen. Of om luchtig toe te dekken tijdens slaapje buiten - lakentje voor campingbedje want vaak krijg je onveilig los lakentje - liters zonnebrand - uv kleding - drinkbekers - broodtrommel om bij ontbijt snackje mee te kunnen nemen voor baby

9 dagen geleden

Kijk ook of je water mee kan nemen evt of zorg dat je zelf kan koken, niet overal in turkije is het water even goed nl. Kan je goed ziek van worden (en de kleine dus ook).

9 dagen geleden

Deryan campingbedje kan je ook eventueel aanschaffen.

9 dagen geleden

Draagzak op het vliegveld was hier echt een must. Ook hadden wij een waterkoker meegenomen op vakantie. Ik had flessen water gekocht daar en de merken die ik niet ken, heb ik eerst laten koken. Ik had geen luiers meegenomen (enkel voor 2 dagen). Scheelt enorm in je bagage en luiers heb je daar ook.

9 dagen geleden

Ik heb voor onze vakantie naar Curacao een speciale klamboe gehaald die je helemaal om het campingbedje heen kan doen, die kunnen ze er niet aftrekken En bij bol.com heb je speciale stickers tegen muggen die kan je op de kleding van je kindje plakken. Die moeten goed werken zegt men ik mijn omgeving!

9 dagen geleden

Reactie op smitnaomi

Ik heb voor onze vakantie naar Curacao een speciale klamboe gehaald die je ...
Wij hebben voor Cura莽ao inderdaad ook van die muggenstickers. Maar er is bij de etos ook een muggen spray voor baby's vanaf 3 maanden. Ook hebben we een strandtentje gehaald die je heel plat kan opvouwen maar ook als reisbedje kan gebruiken. https://www.etos.nl/producten/etos-anti-muggen-teken-spray-120194452.html https://www.vanastenbabysuperstore.nl/speelruimte-babymoov-babyni-marine?channable=03c3a6696400383132373707&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw_qexBhCoARIsAFgBlesM-kOWFzGrMBhrxm_4TACGGa7-plDd2XZlked6jb5VcTAABLJG61EaAqbSEALw_wcB