9 Reacties

3 maanden geleden

Soort fidget cube achtig iets. Hield hem goed bezig in de autorit naar Portugal

3 maanden geleden

Dit hadden wij gekocht: Fidget spinner met zuignap, die kan je vastmaken op het raam van het vliegtuig. En washi tape om strookjes vast te plakken aan dingen die hij weer los kon trekken. Een boekje met vilten flapjes. En deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/montessori-speelgoed-octopus-speelgoed-sensorsiche-trekkoord-voor-fijne-motoriek-voor-baby-s/9300000180317320/

3 maanden geleden

Wij zijn net terug van vakantie. Wat wij aan speelgoed meehadden: niks. Hij vermaakt zich prima met een oud tijdschrift, sleutelbos, dennenappels, koffie bekertjes stapelen en in-uit spelletjes, rits van de tas, schoenveters, rugzak leeghalen, steentjes tussen voegen los pulken, kiekeboe spel met een T-shirt over gezicht, etc

3 maanden geleden

Reactie op MelissaSXM95

Soort fidget cube achtig iets. Hield hem goed bezig in de autorit naar Port ...
Nog andere auto tips? Wij gaan binnenkort naar Italië 😅 Lijkt me echt zo saai voor een baby om de hele dag stil te liggen en naar de achterbank te moeten kijken 🥲

3 maanden geleden

Flapboekjes, Loopy links, lalaboom en zo’n baby ufo. En ik ga op mijn telefoon op Netflix Teletubbies downloaden 🫣

3 maanden geleden

Reactie op Krisje111

Nog andere auto tips? Wij gaan binnenkort naar Italië 😅 Lijkt me echt zo s ...
We stopte om het uur/2 uur ongeveer en lieten hem dan of ff in de auto spelen uit de stoel of als er een speelplekje of een geschikt plekje was even daar laten kruipen en spelen. Verder hadden we muziek voor hem en zat er bij ons ook altijd iemand achter bij hem. Speelde kiekeboe en gooiden soms ff een doek op zijn hoofd en waar dan van huh waar is Sora? Dan trok hij de doek weg en lachen. En hij slaapt ook veel onderweg. Zijn nu onderweg terug en meneertje ligt lekker te pitten.

3 maanden geleden

Reactie op Krisje111

Nog andere auto tips? Wij gaan binnenkort naar Italië 😅 Lijkt me echt zo s ...
Wij gaan binnenkort naar Belgie, wel wat minder ver dus. Maar ik ga mee achterin zitten en we nemen wat leuk speelgoed mee. Ik verwacht dat hij wel veel zal slapen, als het uit komt stoppen we halverwege (na 2 uur rijden) en laten we hem daar even een half uurtje of een uurtje spelen, voeden enz. Daarna weer door. Hopelijk zonder moeite. We zetten meestal muziek op van Studio Ghibli, is hele rustige piano muziek. Meestal slaapt hij in de auto, maar goed dan hebben we het over een half uurtje naar mijn schoonouders 🙈

3 maanden geleden

Reactie op MelissaSXM95

Soort fidget cube achtig iets. Hield hem goed bezig in de autorit naar Port ...
Mag ik vragen waar je zoiets koopt?

3 maanden geleden

Reactie op MarlotteK

Mag ik vragen waar je zoiets koopt?
Ik heb het via Temu besteld