6 Reacties

vorig jaar

Katjeskelder van Roompot, goede ervaringen! Centerparcs in Limburgse Peel goede ervaringen. Roompot in Weerd, Limburg ook goede ervaring mee. Succes en vast veel plezier!

vorig jaar

Hof van Saksen!! Je hebt speciale huisjes voor met een baby. Babykamer, bedje, commode, noem maar op.

vorig jaar

Wij zijn net terug van Beach resort nieuwvliet-bad! Echt aanrader. Is een nieuw park met mooi zwembad en beachclub etc. Wij hadden de wellness villa voor 4 personen. Onze zoon sliep op een eigen kamer. Lekker aan het strand en vanuit daar kun je bijv. dagje sea life in België of dagje naar Brugge of Knokke.

vorig jaar

De Krim op Texel vonden wij ook super fijn! Je kunt een babypakket erbij huren, dan krijg je een box, ledikant en kinderstoel erbij. Je hebt huisjes met een echte omheining (mocht je kleintje kruipen tegen die tijd). En ze hebben babyzwemmen een paar ochtenden per week, dan is het recreatieve deel van het zwembad alleen op voor baby’s. Op de camping zelf kun je een urban arrow bakfiets huren met huif en maxi cosi adapter. Dorpjes zijn net niet te lopen, maar daardoor konden we lekker fietsen ipv met de auto. En ze hebben restaurants, afhaal en een supermarkt op het park zelf. Ik zou wel even bellen met ze als je gaat reserveren, want de site is niet altijd even duidelijk wanneer je een huisje met omheining wilt bijvoorbeeld 😅

vorig jaar

Wij gaan September naar les ardennes van center parks. Zit een stadje vlakbij en heel veel bos gebied. Wij zitten recht naast de speeltuin en als je die oversteekt zit je bij het zwembad 👌 ben heel benieuwd. We hebben een premium (dus kindvriendelijk) huisje voor 6p geboekt (mijn ouders gaan mee, schoonouders verblijven liever op de camping ernaast). Gelukkig gaat hun hond niet mee 🤣

vorig jaar

Via Landal Greenparks zijn er meerdere parken met huisjes met baby /kinderen spullen en anders kan je deze gratis huren. Ik ben laatst naar orveltermarke geweest. Klein zwembad met peuter badje. Buiten alleen een natuur zwembad zonder peuter stuk, ben ik niet geweest. Een binnen speeltuin met een hoekje voor de kleintjes. En ik had een huisje met een bedje, verschoon plek, baby badje, wipper. Er was ook speelgoed maar meer voor oudere kinderen. En een afgesloten tuin dmv houten hekjes.(dit was een kinderhuisje) Dorpje is te ver lopen ( of je moet van lange wandeling houden) wel veel groen in de omgeving. Je kan fietsen huren (oa bakfiets en fiets met kinderzitjes) er is een restaurant waat je kan eten en/of wat drinken en een snackbar waar je ook alleen wat kan drinken en ijs kan kopen. Het Vennebos heeft ook een zwembad met baby/peuterbadje (en nog veel meer zwembaden) park is groter en toen ik er was drukker. Ook niks op loopafstand maar met de auto of fiets is het prima te doen en alles in de buurt.