8 Reacties
één maand geleden
Hier ook. Huilen, bij het neerleggen al omdraaien op buik. Lukt niet altijd, maar ik zing liedjes en probeer vrolijk te zijn en zijn aandacht te behouden. Kost veel energie en traint multitasken 😂 zoals gezegd, lukt niet altijd. 2de optie: allerlei leuke dingen geven die hij anders niet mag hebben: potje creme, afstandsbediening van de rolluiken of van het lichtje, kabel, altijd iets anders om het leuk te houden. Ik heb nu een pakket luierpants gekocht, als het echt niet lukt om een gewone luier om te doen, dan een pants.
Ik ben ook benieuwd naar andere oplossingen 😂
één maand geleden
Hier ook niet te doen! Krijsen zodra ik de luiers erbij pak, niet blijven liggen, draaien, huilen..
Kost inderdaad wat krs13 zegt heel veel energie! En is ook echt niet leuk meer.
Ik doe het (wanneer mogelijk) samen met mijn man. Of inderdaad iets geven wat hij normaal niet mag vasthouden, of even de tv aan 🙈 en zelfs die dingen werken meestal niet 😅😭
één maand geleden
Reactie op NMI9
Hier ook niet te doen! Krijsen zodra ik de luiers erbij pak, niet blijven l ...
Ja als mijn man kan, dan doen we het ook samen. Ik vond het met 6 maanden al moeilijk maar nu is het echt op alle vieren met zijn blote kont en lekker spullen pakken en spelen. 😂 We hebben een grote verschoontafel van Ikea waar ook luiers en billendoekjes erop kunnen staan. En een hoop speelgoed en entertainment 😂
één maand geleden
Afleiden idd met spulletjes en overdreven zingen en laten lachen ook….voor de avond heb ik (voor nu weet niet hoe lang dit blijft werken uiteraard) de 2 in 1 klap oplossing: elektrische baby tandenborstel! Hij vindt t geweldig en mag het zelf doen terwijl ik de luier doe en pyjama etc hij is dan even bezig en afgeleid. Het heeft een lichtje en vibreert zachtjes (merk: Loby).