11 Reacties
8 maanden geleden
Hier hetzelfde al maanden lang. Wij geven hem de telefoon in de hand met een youtube filmpje. Anders is het niet te doen en zit alles onder de poep 🤣
8 maanden geleden
En staand in bad? Was eerst ook even wennen en huilen maar inmiddels gaat dat super makkelijk en snel en scheelt veel troep met doekjes
8 maanden geleden
Is dit niet deels normale ontwikkeling, gewoon een wil hebben? Ik zie en hoor dat velen dat hebben. Hier doet hij dat ook, luiers doen we allang al staand, en dat gaat gewoon prima en poepluiers helpt meestal afleiden zoals iets krijgen wat hij eigenlijk niet mag🤣 zoals een thermometer of een pen🤷🏻♀️
8 maanden geleden
Reactie op maria94
Heeft onze dochter al vanaf bijna het begin. En dat blijkt trauma te zijn, ...
Hij heeft 1 keer eczeem gehad rond de randen van de luier, misschien dat hij hier weer bang voor is? Ik gebruik nu bewust Pampers Harmonie even tijdelijk, zodat het echt extra zacht aanvoelt en smeer de randen elke luierbeurt preventief in. Hoe zit het met EMDR op zo een jonge leeftijd?
7 maanden geleden
Hier ook af en toe een drama met liggen op het aankleedkussen. Wat hier helpt, is een boekje of speelgoedje aanbieden en uitleggen dat ze echt even moet gaan liggen omdat het anders niet lukt haar kont weer schoon te krijgen. Ze vindt het tegenwoordig leuk als ze iets belangrijks moet doen, dis ik vraag haar ook wel eens om de billen zalf alvast open te draaien, of de doekjes aan te geven.