10 Reacties

één maand geleden

Fidgetspinner op t raam, boekjes, filmpjes op Netflix downloaden. En tipje; half uur voor t stijgen een zetpil geven voor de oorpijn

één maand geleden

De grootste tip: fles geven tijdens het opstijgen en landen. Hier werkt dit echt het best. Dochtertje slaapt de hele vlucht. Anders zou ik zeggen download vooral veel baby tv en ze zijn hier lang zoet mee.

één maand geleden

Wij zijn net terug van een vliegvakantie. We hadden heel veel speelgoed mee in het vliegtuig maar uiteindelijk heeft ze alleen gespeeld met haar montesorri boek. Ze vond het allemaal veel te interessant! Verder hadden wij tijdens het stijgen en landen de fles gegeven en de speen paraat.

één maand geleden

Oorpijn hebben echt maar heel weinig kindjes last van! Dus zetpil is hoogstwaarschijnlijk niet nodig. Drinken en als ze gebruikt de speen is vaak al voldoende! Of wat te eten! Wij hadden wel wat speelgoed mee (vlucht 2,5u) Maar ze heeft zich vooral vermaakt met haar riempje, de veiligheidsonstructie-kaart en naar de mensen achter en naast ons kijken.

één maand geleden

Reactie op Mandela

Oorpijn hebben echt maar heel weinig kindjes last van! Dus zetpil is hoogst ...
Nou die van mij met 2 vluchten zeker wel😅 mega zielig

één maand geleden

Reactie op HMCDL

Wij zijn net terug van een vliegvakantie. We hadden heel veel speelgoed mee ...
Welk boek is dat?

één maand geleden

Wij hebben 3 uur gevlogen met een baby van 11 maanden. Heenweg ging goed. Lang vermaakt met de riem en om zich heen kijken. Tweede uur een nieuw speeltje gegeven (deze, aanrader: https://www.bol.com/nl/p/fidget-toy-pop-it-rainbow-anti-stress-speelgoed-fidget-pad/9300000022375737?referrer=socialshare_pdp_androidapp), derde uur in slaap gevallen. Terugweg was moeizamer want einde vd middag waardoor hij z'n middagslaap miste en we de avondspits (eten/borstvoeding) in het vliegtuig moesten doen. Volgende keer probeer ik niet meer voor zo'n tijdstip te kiezen. 1,5 uur vliegen is zo voorbij dus komt vast goed. Fijne vakantie!

één maand geleden

Mijn zoontje heeft zich vooral vermaakt met naar mensen kijken en spelen met de veiligheidskaart van het vliegtuig. Verder hadden we genoeg te eten mee zoals knijpfruit en koekjes daar vermaakt hij zich ook altijd goed mee.

één maand geleden

Reactie op SLIBI

Welk boek is dat?
Zo’n boek! Als je montesorri boek googled, krijg je er genoeg te zien 😊 wij hadden hem via Temu besteld

één maand geleden

Reactie op Oktobermommy

Nou die van mij met 2 vluchten zeker wel😅 mega zielig
Germ, dat is wel heel zielig ja! Dan snap ik ook zeker dat je een zetpil geeft vooraf!