17 Reacties

11 maanden geleden

https://www.transavia.com/service/nl-nl/kinderen-huisdieren-groepen/vliegen-met-een-baby/op-schoot-bagage Je mag voor jezelf handbagage meenemen en baby voeding daar in doen. Je mag, als de baby op schoot is nog een kinderwagen of buggy met max 10 kilo meenemen

11 maanden geleden

Ja maar ik wil dus geen buggy oid maar kleding, speelgoed etc.. de vraag is mag ik mijn bagage met 10 kilo ophogen of moet het in een aparte tas
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

11 maanden geleden

Wil je naast handbagage nog extra bagage in de cabine meenemen? Boek dan tegen betaling een stuk cabinebagage bij. Dit doe je tijdens het boeken of later in Mijn Transavia.

11 maanden geleden

Ik vloog in maart met Corendon en hebben kilos bij moeten kopen, want de baby heeft geen eigen stoel, dus geen ruimbagage. Je kunt checken of je gratis handbagage mag inchecken. Ik deed daar dan haar spullen en en dan had ik nog een luiertas apart mee voor in het vliegtuig.

11 maanden geleden

Wij hadden in maart een vlucht met extra stoel geboekt. Zo kon ik de Maxi Cosi, luiertas en een kleine koffer meenemen. Meer had ik niet nodig 😉

11 maanden geleden

Ik heb nu 2 keer gevlogen met transavia en baby. Beide keren maxicosi, onderstel kinderwagen en een grote luiertas meegenomen en hier niets extra's voor hoeven regelen of betalen. Geen idee hoe het zit als je het niet als losse spullen mee wil nemen, maar ik heb goede ervaringen met de klantenservice en die kunnen jou hier antwoord op geven

11 maanden geleden

Reactie op bettyama

Ik vloog in maart met Corendon en hebben kilos bij moeten kopen, want de ba ...
Ja het verschilt per maatschappij.. handbagage mag bij Transavia iig niet. Ruimbagage dus 10 kilo alleen moet het dus denk ik wel in een aparte tas.. ze zeiden eerst ook dat als we een kinderwagen meenamen van bijv 5 kilo dat we dan nog 5 kilo bij onze bagage erbij mochten doen. Nu zegt weer iemand van niet

11 maanden geleden

Reactie op Oktomom

Ik heb nu 2 keer gevlogen met transavia en baby. Beide keren maxicosi, onde ...
Had je een aparte stoel (ticket) voor je baby of baby op schoot? Ik heb het bij de klantenservice nagevraagd en een persoon zegt wat anders dan de ander 😅

11 maanden geleden

Reactie op krs13

Wij hadden in maart een vlucht met extra stoel geboekt. Zo kon ik de Maxi C ...
Dat is well het duidelijkste inderdaad maar kost ook weer wat 🤣

11 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Ja het verschilt per maatschappij.. handbagage mag bij Transavia iig niet. ...
Meestal wordt een luiertas met eten etc bij elke airline geaccepteerd. Je hebt van die beschermhoezen voor kinderwagens en heb mensen ook luiers etc daar in zien proppen🤭
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

11 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Had je een aparte stoel (ticket) voor je baby of baby op schoot? Ik heb he ...
Baby op schoot.

11 maanden geleden

Reactie op bettyama

Meestal wordt een luiertas met eten etc bij elke airline geaccepteerd. Je h ...
Ja bij Transavia staat dus weer: wil je een luiertas meenemen dan moet je die in je eigen handbagage doen

11 maanden geleden

Reactie op Oktomom

Baby op schoot.
Serieus? Dat is echt apart.. hmm we kunnen het risico nemen en in ergste geval bij betalen

11 maanden geleden

Ik weet niet hoe nauw ze de regels volgen maar de zomer staat voor de deur en dan willen ze nog wel eens streng zijn.

11 maanden geleden

Reactie op Miniboefje

Ik weet niet hoe nauw ze de regels volgen maar de zomer staat voor de deur ...
Ja dat is waar.. misschien dat ze dan stricter zijn dan wanneer het vliegtuig niet helemaal vol is en het niet zo druk is 🤔

11 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Ja dat is waar.. misschien dat ze dan stricter zijn dan wanneer het vliegtu ...
Hihi ik weet niet hoe zen jullie zijn in zo een situatie… Maar ik raak er persoonlijk gestresst van en zou van te voren een koffer of kilo’s bijkopen. Mijn man zou zeggen: laten we de gok wagen en kans is reëel dat we bij moeten betalen (is vaak op de luchthaven wel duurder dan wanneer je het van te voren koopt) maar er is ook een kans dat er niets aan de hand is en alles mag mee zonder extra kosten. Transavia wordt wel steeds strenger en ziet (helaas) toch in alles een verdienmodel. Maar antwoord op jouw vraag: nee je mag die 10kg ruimbagage niet omwisselen voor extra kilo’s in jullie eigen koffer. Transavia ziet een ruimbagagestuk van 10kg als een buggy, kinderwagen of stoeltje. Het is dus niet een extra tas/koffer