11 Reacties
3 maanden geleden
Nieuw speelgoed om hem bezig te houden! Flesje voor nu bij het opstijgen. Had een knijpfruitje mee en wat krackers voor tijdens de vlucht. Wij hadden een buggy mee (in 1 stuk). In twee stukken gaat ook prima zagen we bij andere koppels. Hier ging het prima, niet hoeven huilen gelukkig! Na het flesje lekker 1,5 uur geslapen en verder bezig gehouden met speelgoed of kindjes voor of achter hem. Ik vond zelf 3,5 uur vliegen lang genoeg om hem bezig te houden. Ons zoontje gaat het liefst zelf zijn eigen gang (kruipen, staan, ect).
Wij hadden naast wat eten voor in het vliegtuig, geen eten mee. Dit was in het hotel allemaal goed geregeld gelukkig.
Een fijne zwemsuit had ik nog wel handig gevonden/gemist en de babyfoon.
3 maanden geleden
Wij zijn ook naar Portugal geweest met baby van toen 9 maanden en onze peuter! Buggy was erg handig en ik had voor in het vliegtuig ook de draagzak mee, daarmee heb ik met haar in het gangpad nog staan hupsen want wij vlogen in de avond dus zo kon ze toch wat slapen. Verder borstvoeding hier dus dat was makkelijk, geen flesjes oid. Wel wat snackjes zoals maisfingers mee. Verder een speen aan een koord wat je kan vastmaken zodat het niet constant valt, een knisperboekje en een favoriet speeltje. Verder was er zoveel te zien voor haar dat ze zich niet heeft verveeld en ook amper gehuild, dus viel ons echt alles mee! Voor ter plekke vond ik fijn: een uv zwempak en uv hoedje/petje, eigen zonnebrand zodat je zeker weet dat ze niet allergisch zijn oid, grote hydrofieldoek, eigen slaapzakjes, babyfoon, siliconen slab zodat je geen berg was hebt. Oja en ons huisje had een wasachine haha, ideaal! Dat scheelde een hoop gesleep met kleding. Wij hadden als gezin van 4 maar 1 grote koffer mee om in te checken, 1 trolley, 1 rugzak, draagzak, buggy en 1 losse tas. Ging perfect! Denk eraan dat als je meer meewil je ook handen vrij moet hebben om dat allemaal weer mee te dragen ;)
3 maanden geleden
Als je je eigen 'dure' kinderwagen meeneemt, zou ik aanraden om een hoes voor erom heen mee te nemen. Wij hadden de kinderwagen mee en een hoes gehuurd via marktplaats voor onze wagen.
Maar ik schrok wel een beetje hoe sommige wagens van de bagageband kwamen. Ik had niet echt de indruk dat er voorzichtig mee werd omgegaan...
Je zou ook een goedkopere buggy (via Marktplaats) kunnen aanschaffen, dan is het ook niet zo'n probleem.
3 maanden geleden
Wij zijn nu op vakantie, hebben een buggy die helemaal plat kan met een waaier aan de beugel voorop! Echt een aanrader dan slapen ze lekker door overdag voor de dutjes. Wij waren heel bang voor het vliegen want ze kan echt niet stil zitten. Gewoon kijken hoe je kindje het doet. Ze vallen van zelf in slaap. Wat eten mee en fles voor opstijgen en dalen. Ze is 10 maanden en moesten 4,5 uur vliegen, het komt echt goed!