6 Reacties

3 maanden geleden

Mijn zoontje krijgt nog 1 fles op de opvang (3 flessen totaal op de dag) en verder krijgt hij daar fruit, brood, groente/rauwkost, een cracker en avondeten. Enige wat ik meegeef is zijn flesvoeding en zijn avondeten, verder is alles vanuit de opvang.

3 maanden geleden

Onze kleine is ook naar 3 flessen, dus krijgt er nog 1 op de opvang. Zij bieden alleen meer eten aan, dus naast een fruithapje geven ze ook een groentehapje. En tegen het einde van de dag krijgt hij nog een cracker. Wat geef je jouw zoontje normaal als hij thuis is? Crackers kun je sowieso makkelijk meegeven, want daar hebben ze op de opvang ook geen omkijken naar. Maar kan me voorstellen dat alleen een fruithapje en cracker niet genoeg is een hele dag, dus dat je ook nog iets van groenten mee zou willen geven. Je kan de opvang ook nog vragen wat de andere ouders meegeven, kan je ook inspiratie uit opdoen!

3 maanden geleden

Wij hoeven niks mee te geven. Hij krijgt fruit, yoghurt, crackers, warme maaltijd enzo gewoon van hun. Flesvoeding kreeg hij ook maar hij zit nu op 2 flesvoedingen en verder eet hij gewoon vanalles.

3 maanden geleden

Fruit voor in de ochtend. Brood voor in de middag, yoghurt of knijpfruitzakje voor in de namiddag en avondeten. De helft van z’n tas is gevuld met eten altijd 🥲

3 maanden geleden

Wij hoeven ook niks mee te geven. Alles krijgt hij daar. Heb alleen extra kleding in zijn tasje altijd.

3 maanden geleden

Onze meid is 10 maanden en krijgt 2 flessen.. fruit en brood krijgt ze op de opvang, ik geef als tussendoor yoghurt met liga gekruimeld erin mee en haar avond eten