5 Reacties

9 maanden geleden

Flink aan de prijs maar vond deze heel fijn toen ik bv gaf! Geen beugel, maar wel voldoende ondersteuning, ook voor grote borsten.

9 maanden geleden

Heel herkenbaar,4 jaar verder heb ik nov geen fijne nette voedingsbh gevonden dus ben ik over gegaan op normale bh, bevalt me eigenlijk ook prima

9 maanden geleden

Het merk Anita heb ik ook. heel erg blij met de voedingsbhs die ik daar van heb. 2 zonder beugel en 1 met beugel. Ook ooit 1 van Noppies aangeschaft want goedkoop maar dat was 3x niks. Geen idee waar je woont maar in Eindhoven zit een lingerie zaak speciaal voor grotere maten. Zij hebben veel verschillende soorten in de winkel hangen en helpen je ook goed om de juiste maat en juiste bh te vinden. Winkel heet Nickys lingerie. Het merk is niet goedkoop maar heb er dagelijks plezier van. Ik vond het zeker de moeite waard!

3 maanden geleden

Voor degene die nog zoekt: https://www.hunkemoller.nl/voorgevormde-voedingsbh-rose-zwart-186710.html?#ins_sr=eyJwcm9kdWN0SWQiOiIxODY3MTAifQ== Ik droeg deze nog voor de bevalling (gelijk wat meer ingeslagen in verschillende maten ;)). Nu nog steeds i.v.m. BV. Echt een aanrader!

3 maanden geleden

Anita vind ik een heel fijn merk! Via Zalando