34 Reacties
8 dagen geleden
Hier ook heel lang geweest, was na een tijdje uit gewoonte geworden..🤗 nu is het alleen nog dat hij vroeg wakker wordt bij bijv. Ziek zijn. Wat doe je precies als ze vroeg wakker wordt?😊 En heb je white noise? Dat hielp hier ook om weer makkelijker in slaap te vallen rond die tijd!😄
8 dagen geleden
Thanks voor de snelle reacties!
Mijn vriend heeft vaak om 05.45 zijn wekker en gaat zich dan klaarmaken dus dat werkt zeker niet mee qua lawaai. White noice is daar nog wel een idee inderdaad. We hebben dit de eerste maanden veel gebruikt maar dat is toen een beetje verwaterd eigenlijk.
Vaak laten we haar eerst gewoon liggen en soms valt ze ook wel weer in slaap! Maar later dan 06.00 is echt zeldzaam.
Vroeger op bed kunnen we inderdaad ook nog wel proberen! Ik ben dan in eerste instantie bang dat ze juist nog vroeger wakker word, al weet ik ook wel dat dat niet altijd zo werkt.
8 dagen geleden
Reactie op Evi000
Thanks voor de snelle reacties!
Mijn vriend heeft vaak om 05.45 zijn wekke ...
Misschien de moeite om te testen! White noise aan en vroeger naar bedje😴 en qua tijd tussen wakker worden en ochtenddut, redt ze dat wel? Hier zou dat niet lukken namelijk haha. Meestal half 9 a 9 tot ong 10 uur en dan van uur of 1 tot ong half 3. Half 7 ong. naar bed toe😊 heb weleens gelezen dat het ook door te lange wakkertijd kan komen, maar dat is het lastige ook, er zijn zooooo veel mogelijke redenen🙃
8 dagen geleden
Reactie op mvanierland
Misschien de moeite om te testen! White noise aan en vroeger naar bedje😴 e ...
Ja ze red dat (wonderbaarlijk) dan van 05.00-09.30 prima eigenlijk. Ik vind het ook lastig met al die verschillende mogelijke oorzaken: te warm, te koud, te vroeg op bed, te laat op bed, te veel slaap, te weinig slaap 😂
8 dagen geleden
Reactie op Evi000
Ja ze red dat (wonderbaarlijk) dan van 05.00-09.30 prima eigenlijk. Ik vind ...
Ja pfoeeee zo vermoeiend haha... zo wordt het zo lastig om erachter te komen! Enige wat je kan doen is verschillende dingen uitproberen 🙃🤗
8 dagen geleden
Hier werkt later naar bed juist. Eerste maanden was het altijd 18:30/19:00 naar bed en inmiddels rond 20:00 slapen en slaapt dan tot 7:00/8:00
7 dagen geleden
Wat vervelend! Mijn zoontje had dat ook even, toen heb ik het ochtenddutje ingekort: 9:30 in bed en 10:00 wakker maken, ongeacht hoeveel hij geslapen heeft. Ik las dat te lang in de ochtend slapen ook kan leiden tot vroeg wakker worden. Werkt hier top. Hij slaapt nu van 19:00-7:00.
En misschien dan de middagdut iets vervroegen, 13:00 in bed en uiterlijk 15:00 wakker maken. Wakkertijd tussen 16:00 en 19:00 is wat kort, dat is op deze leeftijd 4-4,5 uur.
Succes!
7 dagen geleden
Oh en wij hebben een slaapcoach gehad voor een ander probleem waar ik echt alles voor had geprobeerd. Achteraf heel blij met de coach, hadden we veel eerder moeten doen. Het was een heel makkelijke oplossing die zo makkelijk was dat ik het niet bedacht had (10 minuten eerder op bed bij dutjes). Je kunt het altijd proberen!
7 dagen geleden
Onze zoontje slaapt elke dag maar Max 30 min daarna word hij wakker en speelt hij de hele dag door tot half 7 en gaat hij is bad en naar bed toe zelf en valt met een flesje in slaap hij huilt sinds hij een jaar is ook niet meer als die van ons moet slapen en slaapt door tot 8 u half 9 in de ochtend en word heerlijk vrolijk wakker misschien een idee om te kijken of ze een dutje overdag kan over slaan misschien slaapt ze overdag te veel?