34 Reacties

7 dagen geleden

Reactie op yousofine

Oh en wij hebben een slaapcoach gehad voor een ander probleem waar ik echt ...
Voor welk probleem bleek dat de oplossing te zijn? 😊

5 dagen geleden

Reactie op celinevhm

Tevreden over?
Zoals ik schreef, heel tevreden en hadden we eerder moeten doen :)

5 dagen geleden

Reactie op NMI9

Voor welk probleem bleek dat de oplossing te zijn? 😊
Met veel huilen viel mijn zoontje in slaap, door eerder op bed te leggen was hij minder vermoeid en sindsdien slaapt hij rustiger in. En zodoende sliep hij ook eindelijk de nachten door! We zaten echt uren aan zijn bed in de nacht. We troosten nu even en gaan dan even weg zodat hij zelf de kans krijgt om zelfstandig in slaap te vallen. Werkt top en hadden we dus veel eerder moeten doen

4 dagen geleden

Iemand ondertussen al de ultieme tip😩

3 dagen geleden

Reactie op yousofine

Met veel huilen viel mijn zoontje in slaap, door eerder op bed te leggen wa ...
Oh wat super dat dat zo goed helpt! 🙏

3 dagen geleden

Reactie op Grootbroodjexxx

Iemand ondertussen al de ultieme tip😩
Helaas niet hier 🥲

3 dagen geleden

Reactie op NMI9

Helaas niet hier 🥲
Je zou een slaapcoach kunnen proberen. Baat het niet dan schaadt het niet, toch? Ik hoorde daarnaast laatst iemand over een slaaptherapeut voor kinderen. Die worden blijkbaar wel vergoedt uit de basisverzekering. Misschien heb je daar wat aan? Succes!!🍀

2 dagen geleden

Hier hetzelfde. Iov met het cb doe ik hem nu wat later in bed. Ik volg ☹️

2 dagen geleden

Ik merk idd dat hij “maar” 10 uurtjes slaapt snachts.. dus als ik hem ok 20:00 naar bed breng is die er om 06:00 💀

2 dagen geleden

Hier is ze ook standaard om 05.00 wakker. Ook al slaapt ze om 20.00. We willen er wel wat aan doen, maar ze gaat 3 dagen naar de opvang in de week en daar doen ze er echt niks mee helaas. Hier werkt later naar bed brengen eerder averechts. Het lastige is dat slaapcoaches ook verschillende visies hebben. Misschien gaan wij toch ook maar naar een slaapcoach...

2 dagen geleden

Mijn zoontje was maanden lang om 5.40 stipt wakker. Van alles geprobeerd.. later naar bed, eerder naar bed, ochtend dut inkorten, ochtend dut verlaten ect.. Hij had ook 9/10 keer een poep luier. Toen heb ik het vroege vogels handboek van bureau van slaap gekocht en het volgende veranderd: - Vanaf 16.00 geen suikers meer. - Bij uit bed halen (vanaf 6 uur pas) direct naar beneden samen en de lampen aan. Voorheen kreeg hij zijn fles bij ons op bed en stoeide we daar nog even voor we echt opstonden. - In de ochtend fles probiotica van orthica Kleine veranderingen maar na een aantal dagen sliep hij al door tot 6.30. En natuurlijk zijn er nog steeds dagen van 5 uur maar dat heeft dan meestal te maken met tandjes of ziek zijn. Wie weet kan het iemand helpen..

2 dagen geleden

Reactie op Momdani

Mijn zoontje was maanden lang om 5.40 stipt wakker. Van alles geprobeerd.. ...
Dankjewel voor de tips!! De probiotica fles is omdat je kindje sochtends poept? Of moet je dit ook nemen als hij/zij niet poept??

2 dagen geleden

Reactie op Grootbroodjexxx

Dankjewel voor de tips!! De probiotica fles is omdat je kindje sochtends po ...
Ja klopt. Ik heb ergens gelezen dat de darmen vroeg in de ochtend weer druk aan het werk zijn en dit kan zorgen voor vroeg wakker worden. Daarnaast kreeg een vriendin van mij deze tip van de osteopaat omdat haar dochter in de nacht om een fles vroeg. Toen is ze ook gestart met probiotica en sindsdien slaapt haar dochter door tot 6-7 uur. Dus ik vond dit het proberen waard. En met succes! Hopelijk gaat het je kindje helpen.

één dag geleden

Reactie op Momdani

Mijn zoontje was maanden lang om 5.40 stipt wakker. Van alles geprobeerd.. ...
Watvoor probiotica gebruik je/welk merk?🤗