8 Reacties

2 jaar geleden

Ja idd helpt dit srs of fabel?

2 jaar geleden

3 wk gedronken 3 kopjes per dag, heeft 0,0 iets gedaan😂😂

2 jaar geleden

3 wk gedronken 3 kopjes per dag, heeft 0,0 iets gedaan😂😂
Ohh en tik morgen de 40 wk aan… 3de kindje😂

2 jaar geleden

Hier frambozenbladthee gedronken 2kopjes en snachts begonnen de oefenweeen weer heb toen nog 1 kopje gedronken en toen begon het plots echt😅 Had die avond ook seks gehad en was 2 dagen begonnen met dadels eten 6stuks per dag. Ik geloof niet zo in al die fabeltjes maar had al wrken voorweeen en kreeg dan wat tips van een nicht en plots na die 1ste avond thee drinken is het dus begonnen😄 Heb een goeie bevalling gehad ben met 8cm ontsluiting in het ziekenhuis aangekomen rond 5u smorgens en om 7u24 had ik ons zoontje in mijn armen. Slechts 200ml bloed verloren. Geen epidurale nodig gehad en voel me nu terug helemaal goed. 1oktober bevallen. Heeft het er iets mee te maken gehad dat het daarmee begonnen is geen idee maar kwaad kan het zeker niet denk ik. Heb het na de bevalling ook nog 1 kopje per dag gedronken omdat de baarmoeder sneller zou krimpen dan

2 jaar geleden

Ik lees op internet dat vrouwenmantelthee echt pas mag vanaf 40 weken.... Omdat het dus kan zorgen voor het samentrekken van de baarmoeder.

2 jaar geleden

Poeh, ik vind het wel pittig die vrouwenmantel thee! Heb er steeds gelijk kramp van en misselijk… maar niks wat lijkt op weeën, dus weet niet of ik dit ga blijven doen 🙈😅

2 jaar geleden

En waar krijg je al die thee wat de weeen kunnen opwekken?

2 jaar geleden

Reactie op Anna1207

En waar krijg je al die thee wat de weeen kunnen opwekken?
Het zou je baarmoeder voorbereiden op bevalling en lichte krampen geven waardoor je weeën opgang kunnen komen. Verder zorgt t voor sneller herstel er na.. en minder bloed verlies