Hoi allen,
Mijn kinderen zijn al vier weken ongeveer standaard tot half tien/tien uur wakker. Ik weet niet meer wat moet doen, het breekt me volledig op. Ik heb volgens mij alles geprobeerd; anders eten,andere tijden eten, andere tijden slapen, korter of langer slapen over dag, wakker tijd wel of niet aanhouden. Soms zijn ze wel zes of zeven uur wakker na hun laatste slaapje voor ik ze weer in bed krijg.
Soms doen ze twee slaapjes (ongeveer 9-11 en 14:16) soms één (11-14) maar niets verandert de avondtijd dat ze gaan slapen. Ook een dagopvang geeft geen ander resultaat. Een dag met mij thuis of met mijn man thuis ook hetzelfde resultaat. Oppas krijgt het ook niet anders gedaan.
Avondeten is tussen vijf en half zes, laatste fles is tussen zeven en half acht. Dan huilen ze constant in bed en haal ik ze na een kwartier eruit. Ze liggen al in aparte kamers, zodat ze niet elkaar te hard horen met dit gehuil. Soms slapen ze een uur en komen ze dan er weer uit. Elke keer bij moeheid signalen probeer ik ze weer weg te leggen maar herhaalt zich het voorgaande verhaal.
Ze worden maximaal half zeven wakker, vaak eerder. Ze slapen niet door, eigenlijk altijd allebei één keer wakker.
Voorheen wel ongeveer een vast schema gehad van tussen zeven en acht gaan slapen, en dat ging over het algemeen prima. Doorslapen nooit gedaan.
Ik weet het niet meer. Mijn geduld raakt elke dag meer op, ik ben prikkelbaar en heb er geen zin meer in. Ik heb het idee de kracht er niet meer voor te hebben. Ik heb zeg maar geen minuut meer voor mezelf op deze manier, het is volledig uitputtend.
Hebben jullie tips?