38 Reacties

23 dagen geleden

Ligt eraan hoe je er zelf in staat. Ik vond van 1naar 2 pittig maar de tweede was een huilbaby. Overigens heb ik er 3 binnen 3,5 jaar gekregen en daartussen ook nog een kindje verloren dus ik vond het ondanks van 1naar 2 pittig te vinden ook wel weer leuk genoeg om voor een derde te gaan 😊

23 dagen geleden

Geen tips voor je, maar hier aan het twijfelen over t zelfde! Het lijkt mij geweldig om nog een keer zwanger te zijn. Onze dochter wordt volgende week 1. Ik zou nu wel weer willen, maar heb dit jaar tot aan juli 2 cursussen die ik wel graag wil afronden dus denk ook dat we wachten tot aan begin zomer..

22 dagen geleden

Wij hadden eerst allerlei “plannen” van snel uit de luiers etc maar bij het proberen van de 2e schiet het niet op. Dus we zien nu maar wanneer het raak is en hebben onze plannen laten varen, de natuur bepaalt denk ik dan maar

22 dagen geleden

Vandaag 17 weken zwanger van onze tweede! Zoontje van 5 okt. 2023. Wij vinden het leuk zo dicht op elkaar (1,5 jaar). Ik denk dat elke leeftijd wel iets pittigs heeft, en ook is elk kind natuurlijk verschillend. Pittige periodes ga je waarschijnlijk toch wel hebben. 😊

21 dagen geleden

Inmiddels heb ik dus deze week positief getest. Dus wij gaan er nu aan. Ventje is bijna 2 jaar als de baby geboren word. Zo spannend en gek!

21 dagen geleden

Reactie op DaphneA

Inmiddels heb ik dus deze week positief getest. Dus wij gaan er nu aan. Ven ...
Gefeliciteerd!! 👶🏼❤️

20 dagen geleden

Reactie op DaphneA

Gefeliciteerd! Zelf vandaag ook positief getest voor de tweede. Dus straks allebei een okt. 23 en jul. 25 baby als alles goed mag blijven gaan 🍀

20 dagen geleden

Reactie op cheyennevdl

Gefeliciteerd!! 👶🏼❤️
Gefeliciteerd!

20 dagen geleden

Reactie op Lauri1996

Gefeliciteerd! Zelf vandaag ook positief getest voor de tweede. Dus straks ...
Gefeliciteerd!

20 dagen geleden

Wij hebben er precies 2 jaar tussen zitten, 2 zoontjes. 1 dag tussen hun verjaardagen ook😂 zijn nu net 1 en 3.. vond het afgelopen jaar wel druk maar ze gaan nu steeds leuker met elkaar “spelen”. Dus ben blij dat het zo gelopen is. Ook al mocht er wel iets meer verschil in hun verjaardagen zitten haha

20 dagen geleden

Ik ben inmiddels zwanger van de tweede, afgelopen week een positieve test 🥰 Ik denk uitgerekend te zijn eind juni/begin juli ‘25, dus er zit straks 21 maanden tussen de kindjes. Ik ben heel benieuwd hoe we het gaan vinden!

20 dagen geleden

Reactie op Ilmawi10

Ik ben inmiddels zwanger van de tweede, afgelopen week een positieve test � ...
Gefeliciteerd 🥰👶🏻

20 dagen geleden

Reactie op Lauri1996

Gefeliciteerd! Zelf vandaag ook positief getest voor de tweede. Dus straks ...
Gefeliciteerd wat leuk!

20 dagen geleden

Reactie op DaphneA

Gefeliciteerd zo leuk!

20 dagen geleden

Reactie op Vikingw

Geen tips voor je, maar hier aan het twijfelen over t zelfde! Het lijkt mij ...
Ja mij ook! Als ik ook al die filmpjes zie of om me heen hoor lijkt t me zo heerlijk weer zwanger te zijn. Maar als ik dan aan de keerzijde denk kan t me soms ook weer denken van nou even niet. Gaat heel erg heen en weer 😅

20 dagen geleden

Reactie op banaandaan

Ja mij ook! Als ik ook al die filmpjes zie of om me heen hoor lijkt t me zo ...
Precies hetzelfde gevoel 😊 Aan de ene kant denk ik ook weer van nou weet niet hoor.. wel pittig zwanger zijn met een dreumes vooral omdat ik last had van bekkenklachten. Maar ja wel weer sneller uit de luiers etc ... Ja, wij wachten sowieso nog paar maanden 😊

20 dagen geleden

Ik moet er ook nog niet aan denken maar dat komt mede door de slechte nachten! Al sinds m’n 3e trimester niet meer fatsoenlijke nachten gemaakt. Ik scheel zelf 3.5 jaar met mn zus en heb dat altijd helemaal prima gevonden en hele goede band, ik denk dus dat wij voor zoiets gaan! Lijkt me ook wel relaxed als de oudste al bijna naar school gaat en die structuur heeft als je de chaos met een baby weer aangaat, en daar alle aandacht voor hebt en ook weer enorm zin in hebt. Het argument snel uit de luiers ben ik niet zo vatbaar voor, ik vind die luiers geen probleem haha. Maar snap wel dat dicht bij elkaar ook heel leuk kan zijn!