38 Reacties
23 dagen geleden
Ligt eraan hoe je er zelf in staat. Ik vond van 1naar 2 pittig maar de tweede was een huilbaby. Overigens heb ik er 3 binnen 3,5 jaar gekregen en daartussen ook nog een kindje verloren dus ik vond het ondanks van 1naar 2 pittig te vinden ook wel weer leuk genoeg om voor een derde te gaan 😊
23 dagen geleden
Geen tips voor je, maar hier aan het twijfelen over t zelfde! Het lijkt mij geweldig om nog een keer zwanger te zijn. Onze dochter wordt volgende week 1. Ik zou nu wel weer willen, maar heb dit jaar tot aan juli 2 cursussen die ik wel graag wil afronden dus denk ook dat we wachten tot aan begin zomer..
21 dagen geleden
Reactie op DaphneA
Inmiddels heb ik dus deze week positief getest. Dus wij gaan er nu aan. Ven ...
Gefeliciteerd!! 👶🏼❤️
20 dagen geleden
Reactie op Lauri1996
Gefeliciteerd! Zelf vandaag ook positief getest voor de tweede. Dus straks ...
Gefeliciteerd!
20 dagen geleden
Wij hebben er precies 2 jaar tussen zitten, 2 zoontjes. 1 dag tussen hun verjaardagen ook😂 zijn nu net 1 en 3.. vond het afgelopen jaar wel druk maar ze gaan nu steeds leuker met elkaar “spelen”. Dus ben blij dat het zo gelopen is. Ook al mocht er wel iets meer verschil in hun verjaardagen zitten haha
20 dagen geleden
Reactie op Ilmawi10
Ik ben inmiddels zwanger van de tweede, afgelopen week een positieve test � ...
Gefeliciteerd 🥰👶🏻
20 dagen geleden
Reactie op Lauri1996
Gefeliciteerd! Zelf vandaag ook positief getest voor de tweede. Dus straks ...
Gefeliciteerd wat leuk!
20 dagen geleden
Reactie op DaphneA
Inmiddels heb ik dus deze week positief getest. Dus wij gaan er nu aan. Ven ...
Gefeliciteerd zo leuk!
20 dagen geleden
Reactie op Vikingw
Geen tips voor je, maar hier aan het twijfelen over t zelfde! Het lijkt mij ...
Ja mij ook! Als ik ook al die filmpjes zie of om me heen hoor lijkt t me zo heerlijk weer zwanger te zijn. Maar als ik dan aan de keerzijde denk kan t me soms ook weer denken van nou even niet. Gaat heel erg heen en weer 😅
20 dagen geleden
Reactie op banaandaan
Ja mij ook! Als ik ook al die filmpjes zie of om me heen hoor lijkt t me zo ...
Precies hetzelfde gevoel 😊
Aan de ene kant denk ik ook weer van nou weet niet hoor.. wel pittig zwanger zijn met een dreumes vooral omdat ik last had van bekkenklachten. Maar ja wel weer sneller uit de luiers etc ... Ja, wij wachten sowieso nog paar maanden 😊
20 dagen geleden
Ik moet er ook nog niet aan denken maar dat komt mede door de slechte nachten! Al sinds m’n 3e trimester niet meer fatsoenlijke nachten gemaakt. Ik scheel zelf 3.5 jaar met mn zus en heb dat altijd helemaal prima gevonden en hele goede band, ik denk dus dat wij voor zoiets gaan! Lijkt me ook wel relaxed als de oudste al bijna naar school gaat en die structuur heeft als je de chaos met een baby weer aangaat, en daar alle aandacht voor hebt en ook weer enorm zin in hebt. Het argument snel uit de luiers ben ik niet zo vatbaar voor, ik vind die luiers geen probleem haha. Maar snap wel dat dicht bij elkaar ook heel leuk kan zijn!