16 Reacties

14 dagen geleden

Kruidvat huismerk heeft nu toevallig net winterslaapzakken in de winkels liggen en online te koop staan, dus misschien dat die passen!

14 dagen geleden

De slaapzakken van de ter stal zijn ook smal volgens mij!

14 dagen geleden

Paar steekjes bij het hoofdgat maken zodat de slaapzak smaller wordt?

14 dagen geleden

Die van Jollein misschien? Wij hebben nu die van 90 cm en die past prima om zijn nek.

14 dagen geleden

Ik heb een 4 seizoenen slaapzak van lodger, die is mooi smal in z’n geheel. En heel fijn! Heb nu ook een nieuwe winter slaapzak erbij van Jollein, maat 90 en die hals is wel echt breed.

14 dagen geleden

Wij hebben ze van Terstal, echt hele fijne slaapzakken en leuke printjes!

14 dagen geleden

Nou hier lopen wij nu precies tegenaan.. Wij hebben onlangs twee slaapzakken bij de Hema gekocht maat 68-80. Maar na een paar keer wassen lijken ze veel kleiner. Ze heeft al niet meer zoveel ruimte bij haar voetjes. Maar na maat 68_80 daarna komt maat 86-4 jaar ofzo. Dat zijn echt enorme zakken. Ik had die gekocht en daar verzoop ze echt in.. Dus vooral herkenning, geen tips haha.

14 dagen geleden

Hier 4 seizoenen slaapzak van puckababy en die vind ik erg fijn. Ontzettend duur nieuw, dus zelf via vinted gekocht. Scheelt gigantisch!

14 dagen geleden

Reactie op Floma

Nou hier lopen wij nu precies tegenaan.. Wij hebben onlangs twee slaapzakke ...
Je zou nog kunnen kijken naar een slaapzak maat 90

13 dagen geleden

Slaapzakken van lodger!

13 dagen geleden

Reactie op Ninja90

Je zou nog kunnen kijken naar een slaapzak maat 90
Ik had dus alleen maar bij de Hema gekeken en daar hebben ze die maat dus niet.. Dat vond ik dus ook zo gek. Want het verschil in grootte tussen die maten is echt enorm. Had me nog niet breder georiënteerd dan de winkels die bij ons in het dorp zitten haha (Hema en zeeman 😅)

13 dagen geleden

Haha nou wel fijn dat ik niet de enige ben 😅 ik heb er nu een van de Kruidvat weer (ik was inderdaad net te vroeg, want nu zijn de winterslaapzakken er gewoon weer). Maar… die zijn wel van polyester en dat wil ik eigenlijk niet. Een beetje veel gevraagd hoor, maar kunnen degene van lodger, puckababy en ter stal misschien opmeten hoe groot het gat voor de nek is? Ik zal dat zo ook even doen van alle slaapzakken die ik in huis heb!

6 dagen geleden

Haha nou, we hadden vannacht de Kruidvat winter editie in de opvolgende maat… drama 🙈 rond 12 uur vannacht werd ze luid huilend wakker omdat ze haar armpjes naar binnen had gewurmd en ze niet meer eruit kreeg! Dus die is bij het nekje wel ok, maar qua lijfje echt nog te breed toch. Ik ga nu maar gewoon zelf de slaapzakjes van maar 68-80 verlengen met de onderkant van een andere slaapzak 😅

6 dagen geleden

Wij hebben de slaapzakken van pucka baby wel prijzig maar ze zijn zooo fijn ons zoontje slaapt er heerlijk in en ze staan ook vaak via marktplaats of Vinted te koop als ze te duur zijn🤗 echt een aanrader

6 dagen geleden

Reactie op samantraLedderhof

Wij hebben de slaapzakken van pucka baby wel prijzig maar ze zijn zooo fijn ...
Ik zei net vandaag tegen mijn man dat we gewoon even een keer naar een winkel moeten om de puckababy op te meten! We hadden eerst de piep, daarna de 4 tot 6 maanden, maar daarna niet meer gehad. En zelfs tweedehands vind ik ze te duur om op de bonnefooi te kopen als ik niet zeker weet of ze die past! Dus inderdaad een keer in het echt opzoeken en dan lekker weer terug naar puckababy hopelijk ☺️ heb je de 4 seizoenen? Of los winter en los zomer?

6 dagen geleden

Ik ben fan van lodget hopper. Nu de Folklore in gebruik een 4 seizoen en kan erg lang mee